0

جستجو

بافت و پلیور مردانه فارنکو Altınyıldız Classics | 4A4923100015

Altınyıldız Classics

1,490,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول349778933

بافت و پلیور مردانه فارنکو Altınyıldız Classics | کد کالا : 4A4923100015

محصول مجموعه ACxBURAK ÖZÇİVİT
در مقابل: 80% اکریلیک، 20% پلی استر
ویژگی های محصول: قهوه ای شیری طرح دار، مدل گاه به گاه، تناسب استاندارد، یقه یقه اسکی، آستین بلند، بدون جیب، مجموعه زمستانی، لباس بافتنی Altınyıldız Classics / ACCo Standard Fit معمولی و نیم یقه یقه دار
اندازه مدل: L، ابعاد مدل: قد: 1.89 سانتی متر، وزن: 80 کیلوگرم
یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس‌های مردانه کلاسیک / غیررسمی در این فصل، ژاکت بافتنی قهوه‌ای شیری استاندارد فیت معمولی است که با اطمینان Altınyıldız Classics کیفیت و ظرافت را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از رنگ‌های نمادین در مد مردانه، مدل ژاکت بافتنی قهوه‌ای شیری ساده و بدون طرح است که به شما امکان ترکیب راحت‌تری را می‌دهد. با هر بار پوشیدن آن با این ژاکت بافتنی قهوه ای شیری از 80% اکریلیک کیفیت آن را احساس خواهید کرد. ژاکت بافتنی قهوه ای مایل به شیری به لطف برش استاندارد آن که کاملاً به تن شما می آید، هم اعتماد به نفس شما را برآورده می کند و هم راحتی را برای شما فراهم می کند. علاوه بر آستین بلند بودن، استایل شما با یقه نیم تنه که یکی از پرطرفدارترین و ارجح ترین انواع یقه در لباس های مردانه است، تیزتر می شود. ژاکت بافتنی قهوه‌ای شیری با تاج‌گذاری مجموعه‌های کلاسیک Altınyıldız، راحتی را با طراحی بدون خط خود فراهم می‌کند، در حالی که طراحی بدون شکاف و بدون جیب آن به شما کمک می‌کند ظاهری ساده و کلاسیک داشته باشید. لباس بافتنی قهوه ای یقه شیری برش معمولی استاندارد فیت که با مد پاییزی و زمستانی بسیار سازگار است، با انتخاب یک پیراهن یقه بلند کلاسیک داخل پلیور هم می توانید خود را گرم نگه دارید و هم قسمت یقه را فعال کنید. ژاکت بافتنی قهوه با شیر که کاملاً با شلوارهای چینی / برزنتی در رنگ های قهوه ای و بژ ست می شود، یکی از ملزومات شما در این فصل خواهد بود.
کد کالا: 4A4923100015STK
دستورالعمل شستشو: با شستشوی دستی از داخل به بیرون قابل شستشو است. خشک شویی حساس قابل انجام است. از سفید کننده استفاده نمی شود. با پراکندگی خشک می شود. اتو در دمای پایین در دستگاه گریز از مرکز فشرده نمی شود.
محصولات حمایت شده تبلیغاتی هستند و توسط فروشندگان آنها نمایش داده می شوند.

Erkek Kahverengi Standart Fit Yarım Balıkçı Yaka Triko Kazak | ژاکت بافتنی مردانه قهوه ای استاندارد

 

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

آستین

طرح

نوع محصول

کد محصول

4A4923100015

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “بافت و پلیور مردانه فارنکو Altınyıldız Classics | 4A4923100015” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد