0

جستجو

ساعت زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 328332

Decathlon

3,320,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ساعت زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 328332

مزایای محصول داده های آموزشی: کرونومتر، نور پس زمینه، تاریخچه آموزش، زنگ هشدار و تاریخ را نشان می دهد. کوچینگ: می توانید از حالت فاصله با 5 مرحله قابل تنظیم بهره مند شوید.مقاومت در برابر آب: 5 ATM (50 متر) آب بند را فراهم می کند، دکمه ها را می توان در زیر آب استفاده کرد شخصی سازی: ساعت خود را شخصی کنید: رنگ بند خود را به دلخواه انتخاب کنید! دید: با کیفیت و فونت صفحه نمایش را بهتر می بینید. سهولت استفاده: می توانید ساعت را خیلی راحت و ساده استفاده و تنظیم کنید. سهولت در نصب / برداشتن: به لطف سیستم استاندارد موجود در بازار، تسمه را می توان به راحتی بدون ابزار تعویض کرد. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: لاشه 90% اکریلونیتریل بوتادین استایرن، 10% تسمه پلی متیل متاکریلات 80% پلی اورتان ترموپلاستیک، 20% فولاد ضد زنگ. زمان روشن ( ویژگی lap. شما می توانید هم عملکرد و هم محدوده توسعه خود را اندازه گیری کنید.
تمرینات خود را ذخیره کنید: در حالت سابقه تمرین، می توانید 5 تمرین آخری را که با استفاده از کرونومتر انجام داده اید مشاهده کنید. شما همچنین می توانید تمام زمان های متوسط ​​خود را (دوران) ببینید.
به لطف حالت تمرین اینتروال، خود را در تمرینات بهبود دهید: همچنین می توانید جلسات تمرینی خود را از طریق ساعت برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید خود را به روشی شخصی سازی کنید تا به اهداف خود برسید! 5 مرحله برنامه نویسی (زمان گرم کردن، تمرین، استراحت، تعداد تکرار و سری، ریکاوری) وجود دارد. مثال: – 20 دقیقه گرم کردن – 8 تکرار 30 ثانیه تمرین / 30 ثانیه استراحت – 2 سری – 2 دقیقه استراحت بین سری – 10 دقیقه استراحت پایان تمرین
این ساعت که ضد آب 5 خودپرداز (50 متر) است، شما را در هر شرایطی همراهی می کند. : ساعت شما با سطح آب بندی تا 5 خودپرداز و دکمه های قابل استفاده در زیر آب، هنگام شنا بر روی سطح آب یا دوش گرفتن بعد از تمرین ورزشی همراه شما می شود.
تعویض آسان تسمه. : به راحتی و بدون استفاده از ابزار می توانید بند ساعت خود را عوض کنید.
زبان خود را انتخاب کنید: می توانید از بین 4 زبان یکی را انتخاب کنید: فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی یا ایتالیایی.
ابعاد و وزن: قطر بدن: 35 میلی متر ضخامت: 10 میلی متر طول کمربند = 205 میلی متر عرض = 16 میلی متر وزن = 24 گرم
عمر باتری : این محصول با باتری اصلی خود 2 سال عمر می کند.
قطعات یدکی: کمربند موجود در وب سایت ما باتری (CR2016)

Kronometreli Koşu Saati – Pembe – W500s | ساعت در حال اجرا با کرونومتر – صورتی – W500s

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

328332

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ساعت زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 328332” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد