0

جستجو

ساعت زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 309484

Decathlon

2,320,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ساعت زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 309484

رنگ: مشکی مزایای محصول داده‌های آموزشی: استفاده آسان و موثر، کرونومتر زمان تقسیم 1/100 ثانیه مقاومت در برابر آب: در هنگام شنا کردن (50 متر) آب را محکم می‌کند و دکمه‌های آن را می‌توان در زیر آب استفاده کرد. دید: به لطف تعداد زیاد آن به راحتی می توانید آن را بخوانید مقاومت در برابر آب: در برابر آب استخر (کلر)، دریا (نمک) و عرق مقاوم است. سهولت استفاده: می توانید ساعت خود را به راحتی با پیکتوگرام های روی صفحه نمایش و 3 دکمه تنظیم کنید. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: مچ دست 90% پلی اورتان ترموپلاستیک، 10% لاشه فولاد ضد زنگ 90% پلی کربنات – Acilonitril alliance Stiren، 10% پلی متیل متاکریلاری Surf Board 100% PCBA آموزش اطلاعات فنی: حداکثر 59 ثانیه، 99 دقیقه تا 1 ساعت شما می توانید عملکرد خود را به لطف کرونومتر دقیق دقیقه اندازه گیری کنید
اعداد بزرگتر برای عملکرد شما: به لطف اعداد زیاد روی صفحه، می توانید به سرعت و به راحتی زمان صرف شده در طول تمرین دویدن خود را مشاهده کنید.
ساعت شما با قابلیت آب بندی آن برای شنا مناسب است. : ساعت شما با سطح آب بندی تا 5 خودپرداز و دکمه های قابل استفاده در زیر آب، هنگام شنا بر روی سطح آب یا دوش گرفتن بعد از تمرین ورزشی همراه شما می شود.
زمان های عبور خود را به لطف زمان های متوسط ​​اندازه گیری کنید: می توانید به طور منظم پیشرفت خود را در یک مسافت مشخص دنبال کنید: ویژگی زمان متوسط ​​به شما امکان می دهد زمان های عبور خود را اندازه گیری کنید (دوران در مسیر، کیلومترها و غیره).

Kalenji Kronometreli Koşu Saati – Siyah – W100 | Kalenji Stopwatch Running Watch – مشکی – W100

 

 

سایز
رنگ

برند

طرح

نوع محصول

کد محصول

309484

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ساعت زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 309484” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد