0

جستجو

کیف ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 338072

Decathlon

1,780,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کیف ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 338072

رنگ: آبی خاکستری/خاکستری پاستلی/سبز نئون لیمویی مزایای محصول ظرفیت: 17 لیتر حجم دارد. کابین هواپیما | ابعاد 43 × 29 × 13 سانتی متر . چند چشم: 4 چشم. محفظه جلو، محفظه لوازم جانبی، محفظه کفش، محفظه بطری آب دوام: اجزای مقاوم در برابر وزن و سایش. تحت آزمایش جرک قرار گرفته است. سهولت حمل: تسمه های قابل تنظیم و پشتی پد دار. Eco-Design: یکی از دو رشته را رنگ می کنیم تا اثرات زیست محیطی را کاهش دهیم. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی آستر 100% پلی اتیلن ترفتالات پوشش 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اورتان توصیه نگهداری: در مکانی دور از رطوبت و آفتاب نگهداری شود. توصیه مراقبت: شستشو با دست. اطلاعات فنی Ecodesign – رنگرزی BI-TON و DOPE DYED: برای رنگرزی پارچه ها باید از آب زیادی استفاده شود و همچنین فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، فرآیند رنگرزی را در دسته های بزرگ اعمال می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم: پارچه BI-TON در داخل (یک طناب رنگ شده و یک طناب رنگ نشده)، پارچه DOPE DYED در خارج ( طناب فله رنگ شده). این فرآیند رنگرزی برای محصولات با کد 8759548 و 8734607 اعمال شد و بیش از 50 درصد وزن محصول را شامل می شود.
محفظه های کوله پشتی ESSENTIAL 17L: به لطف این کیف می توانید وسایل ورزشی خود را از وسایل روزانه جدا کنید. دارای 4 محفظه کاربردی، یکی برای لباس، یکی برای کفش، یکی برای بطری آب و دیگری برای وسایل شخصی مانند گوشی.
چمدان کابین. : این کیف با استانداردهای یاتا مطابقت دارد و هنگام سفر با هواپیما به راحتی در کابین جا می شود. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از جزئیات محدودیت‌های وزن و اندازه، از جمله استانداردهای چمدان کابین، با شرکت هواپیمایی مورد استفاده خود مشورت کنید.
ابعاد و وزن: ابعاد کیف: 43*29*13 سانتی متر وزن این کیف 250 گرم می باشد.
چرا مجموعه کیف های ورزشی ESSENTIAL طراحی شده است؟ : چه یک بازیکن فوتبال فردی یا باشگاهی باشید، هرکسی باید وسایل ورزشی خود را در سفر یا تمرین همراه داشته باشد. به همین دلیل ما مجموعه محصولات کوله پشتی ESSENTIAL را توسعه داده ایم که برای انواع حمل و نقل مناسب است و دارای محفظه های بسیار مفید برای جداسازی وسایل تمیز و کثیف است. ما بهینه سازی عملکرد و ساختار محصولات خود را بدون به خطر انداختن سهولت استفاده و دوام آنها در اولویت قرار داده ایم.

Kipsta Sırt Çantası – 17 L – Mavi – Essential | کوله پشتی Kipsta – 17 L – آبی – Essential

 

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

338072

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کیف ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 338072” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد