0

جستجو

کلاه برت یا بافتنی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 335464

Decathlon

1,670,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کلاه برت یا بافتنی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 335464

مزایای محصول عایق حرارتی: همیشه گرمتر! با 2 لایه پشم گوسفند خود حداکثر گرما را فراهم می کند. صرفه جویی در فضا: فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی می توان آن را در یک جیب یا کوله پشتی حمل کرد. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی استر آستر اصلی 100% پلی استر اطلاعات فنی 2 دلیل معتبر برای گرم ماندن: ما 2 بازیافت شده 100% را انتخاب کردیم: هر دو سطح محصول را گرم نگه دارید و این محصول را گرم نگه دارید. گرمای محبوس شده در حجم، عایق حرارتی را فراهم می کند. صورت برس خورده آن استایل متفاوتی به آن می بخشد. انتخاب باشماست!
وزن و قد: وزن: 65 گرم. دور سر این کلاه 56 سانتی متر است. به دلیل انعطاف پذیری بالا، می تواند با دور سر تا 62 سانتی متر سازگار شود.
رویکرد دوستدار محیط زیست ما: با انتخاب استفاده از پلی استر بازیافتی، ما همان محصول با کیفیت را در طول آموزش به شما ارائه می دهیم و همچنین استفاده از منابع نفتی را کاهش می دهیم. با در نظر گرفتن مشکلات آب و هوایی و مصرف منابع، هدف تیم های DECATHLON کاهش اثرات زیست محیطی با تولید همه محصولات جدید با رویکرد سازگار با محیط زیست از سال 2021 است.

Solognac Çift Taraflı Bere – Yeşil – 500 | کلاه دو طرفه سولوناک – سبز – 500

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

335464

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کلاه برت یا بافتنی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 335464” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد