0

جستجو

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 337953

Decathlon

2,420,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 337953

مزایای محصول ظرفیت: 20 لیتر حجم برای حمل تجهیزات شکار یا کشتی خود را. جیب: 3 محفظه زیپ دار، یک محفظه الاستیک، سازگار با کیسه های X-access. سهولت حمل: فوم PE 10 میلی متری روی تسمه های شانه راحتی حمل را فراهم می کند. دوام: حداکثر جزء مقاوم در برابر سایش. دافع آب: پارچه روکش دار که از نم نم نم نم نم نمزد محافظت می کند، این کوله پشتی دافع آب است. وزن: فراموش خواهید کرد که آن را حمل می کنید زیرا تنها 400 گرم است. Eco-Design: 75 درصد رنگ پارچه با رنگرزی نخ در حین تولید به دست می آید. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی پوشش 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: هنگامی که از کیف خود استفاده نمی کنید، آن را در مکانی خشک و دارای تهویه نگهداری کنید و مراقب باشید که محفظه ها را باز کنید. اطلاعات فنی طول: 45 سانتی متر ارتفاع 36 سانتی متر عرض 5 سانتی متر ضخامت
طراحی X-Access: کوله پشتی X-ACCESS را می توان با لوازم جانبی سازگار X-ACCESS استفاده کرد. می توانید کیسه های اضافی سازگار با کیف خود را به بندها وصل کنید.
محاسبه حجم: حجم تمام کوله پشتی ها با روش استاندارد اندازه گیری می شود: محفظه اصلی کیف و تمام محفظه ها را با توپ های کوچک پر می کنیم. سپس این گلوله ها را در ظرفی با مقیاسی که حجم معادل آن را بر حسب لیتر نشان می دهد، می ریزیم.
چگونه کوله پشتی را پر کنیم؟ : سنگین ترین وسایل را در پایین کیف قرار دهید و بار را به طور مساوی برای حمل راحت تقسیم کنید.

Solognac Sırtçantası – Avcılık Ve Doğa Gözlemi – 20l – Isv Kamuflaj Desenli – 100 | کوله پشتی سولوناک – شکار و مشاهده طبیعت – 20l – الگوی استتار Isv – 100

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

337953

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 337953” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد