0

جستجو

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 338461

Decathlon

4,730,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 338461

رنگ: مشکی مزایای محصول ظرفیت: 33 لیتر حجم دارد. در کابین هواپیما جا می شود. ابعاد = 54.5 x 33 x 22 cm محفظه چند محفظه: دارای 7 محفظه یکی برای کفش و یکی برای کامپیوتر. دوام: قطعات مقاوم در برابر وزن و سایش. تست تند و سریع. سهولت حمل: تسمه های قابل تنظیم و پشتی پد دار. Eco-Design: با رنگ آمیزی طناب در منبع، اثرات زیست محیطی محصول را تا 78 درصد کاهش می دهیم. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: آستر 100% پلی اتیلن ترفتالات پارچه اصلی پوشش 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اورتان توصیه نگهداری: در جای خشک نگهداری شود. مراقبت: شستشو با دست. اطلاعات فنی طراحی کوله پشتی ESSENTIAL 33L: از آنجا که همه ما هنگام پر کردن کیف بدنسازی خود با مشکل مشابهی روبرو هستیم: چگونه می توانم کفش های کثیف خود را از بقیه وسایل روزانه خود (کامپیوتر، اسناد، لباس های بدنسازی و غیره) جدا کنم؟ ما این کیف ورزشی ESSENTIAL را با یک محفظه کفش جدا از محفظه اصلی طراحی کردیم تا راه حلی هوشمندانه به شما ارائه دهیم. این مدل همچنین دارای محفظه های جانبی است که به شما امکان می دهد بطری آب را در نزدیکی خود نگه دارید و حمل کنید.
Ecodesign – DOPE-DYED dyeing: برای رنگرزی پارچه ها باید از آب زیادی استفاده کرد و همچنین فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، فرآیند رنگرزی را در قطعات بزرگ اعمال می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم. این نشان دهنده 78 درصد از محصول است.
قابل تنظیم: یک بند در هر طرف کیف اجازه می دهد تا حجم آن را با توجه به پر شدن کیسه تنظیم کنید.
محفظه ها: این کیف به شما این امکان را می دهد که وسایل روزانه و وسایل ورزشی خود را جدا کنید. دارای 7 محفظه است: یکی برای کفش، لباس ورزشی، لوازم جانبی، وسایل شخصی، اسناد یا کامپیوتر، و دو محفظه برای بطری های آب.
چمدان کابین. : این کیف مطابق با استانداردهای خطوط هوایی (یاتا) بوده و در سفر با هواپیما می تواند به عنوان چمدان کابین استفاده شود. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از جزئیات محدودیت‌های وزن و اندازه، از جمله استانداردهای چمدان کابین، با شرکت هواپیمایی مورد استفاده خود مشورت کنید.
چرا طیف محصولات کیف ورزشی ESSENTIAL توسعه یافت؟ : چه بازیکنان انفرادی باشیم و چه فوتبالیست هایی که در یک باشگاه بازی می کنیم، هر یک از ما باید وسایل ورزشی خود را در طول سفر یا تمرین به همراه داشته باشیم. به همین دلیل ما مجموعه محصولات کوله پشتی ESSENTIAL را توسعه داده ایم که برای انواع حمل و نقل مناسب است و دارای محفظه های بسیار مفید برای جداسازی وسایل تمیز و کثیف است. ما بهینه سازی عملکرد و ساختار محصولات خود را بدون به خطر انداختن سهولت استفاده و دوام آنها در اولویت قرار داده ایم.
وزن و ابعاد: ابعاد کیف: 54.5X33X22 سانتی متر. وزن کیف 630 گرم است.

Kipsta Sırt Çantası – Koyu Gri – 33l – Essential | کوله پشتی Kipsta – خاکستری تیره – 33l – Essential

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

338461

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 338461” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد