0

جستجو

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 306061

Decathlon

14,340,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 306061

رنگ: نارنجی روشن مزایای محصول دافع آب: باران از روی پارچه می لغزد. زیپ و درزها نفوذپذیر به آب هستند. چند محفظه: 2 محفظه بزرگ، 1 محفظه داخلی، 1 محفظه بیرونی و 2 توری. سهولت حمل: 1 دسته و 2 بند با بند سینه. مقاومت در برابر سایش: پارچه مقاوم 410 گرم در متر مربع طراحی سازگار با محیط زیست: با حذف تمام جزئیات غیر ضروری تأثیرات محیطی تا 16 درصد کاهش می یابد. دستورالعمل های کاربر: موج سواری، پارو سواری، موج سواری، قایق رانی و غیره. برای آن مناسب نیست. توصیه مراقبت: شستشو با دست. اطلاعات فنی ضد آب: ما این کیف را طوری طراحی کردیم که بتوانید تمام وسایل خود را حمل کنید. این اجازه می دهد تا آب در طول یک باران بسیار کوتاه از بین برود و آب را در خود نگه نمی دارد. به لطف قسمت پایینی ضد آب، می توانید کیسه را روی زمین مرطوب قرار دهید جیب ها ضد آب نیستند: اگر کیسه در معرض آب قرار گرفت دستگاه الکترونیکی خود را داخل آن نگذارید.
محفظه ها: – محفظه بزرگی که می توانید یک پتو، کت یا شلوار مخصوص پیک نیک قرار دهید. محفظه ماوس و لپ تاپ، محفظه زیپ دار و 1 محفظه برای اسناد. – یک خودکار را نیز می توان در محفظه کوچک آن حمل کرد. – کلیدها را می توان در جیب بیرونی حمل کرد – غذاخوری یا کفش را می توان در 2 جیب مشبک قرار داد.
ابعاد کیف 50 سانتی متر ارتفاع یا طول، 30 سانتی متر عرض و 21 سانتی متر عمق دارد.
چمدان کابین: این کیف با استانداردهای یاتا مطابقت دارد و هنگام سفر با هواپیما به راحتی در کابین جا می شود. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از جزئیات محدودیت‌های وزن و اندازه، از جمله استانداردهای چمدان کابین، با شرکت هواپیمایی مورد استفاده خود مشورت کنید.
طرحی که تأثیرات محیطی را کاهش می دهد: ما زیپ های کیف را با مدلی بادوام تر جایگزین کردیم. این زیپ ها اثرات زیست محیطی کمتری دارند. با این حال، ما تمام جزئیات غیر ضروری کیف را حذف کردیم، اما کاربری کیف را تغییر ندادیم. به لطف همه این نوآوری ها، ما تأثیر زیست محیطی کوله پشتی را تا 16٪ کاهش دادیم.

Tribord Yelkenli Sırt Çantası – 25 Litre – Sarı | کوله پشتی قایقرانی تریبورد – 25 لیتری – زرد

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

306061

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کوله پشتی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 306061” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد