0

جستجو

کوله پشتی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8551453

Decathlon

1,210,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کوله پشتی مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8551453

رنگ: مشکی مزایای محصول سهولت حمل: پشت و بندها پر از اسفنج | جیب حلقه های شست: 1 محفظه اصلی با زیپ دوتایی | 1 محفظه بیرونی عمیق ظرفیت: حجم: 10 لیتر | وزن: 145 گرم | ابعاد: 39 مقاومت در برابر سایش: قطعات و مجموعه های مقاوم در برابر سایش | 10 سال گارانتی تهویه: پشتی ساده | سیستم تهویه وجود ندارد سهولت استفاده: هنگامی که کیف را به صورت افقی در حین پیاده روی کج می کنید، می توانید به راحتی به محفظه بیرونی دسترسی پیدا کنید. پوشش 100% پلی اورتان توصیه نگهداری: کوله پشتی را در جای خشک نگهداری کنید توصیه می کنیم آن را در جایی نگهداری کنید. دستورالعمل های کاربر: احتیاط: اجزای آن نفوذپذیر به آب هستند. جلد به صورت جداگانه فروخته می شود. توصیه مراقبت: شستشو با دست. اطلاعات فنی کاهش اثرات زیست محیطی: رنگرزی پارچه ها به آب زیادی نیاز دارد و فاضلاب زیادی تخلیه می شود. برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، 2 فرآیند رنگرزی را روی محصول اعمال می کنیم: 1. نخ های پارچه داخلی را رنگ نمی کنیم. 2. فرآیند رنگرزی را در قطعات بزرگ اعمال می کنیم و رنگ ها را در حین تولید نخ روی پارچه های بیرونی به رنگ های آبی، مشکی و خاکی می زنیم، مراجع: 8502149، 8551453 و 8731421.
چگونه حجم کیسه ها را اندازه گیری کنیم؟ : حجم تمام کوله پشتی ها به روش استاندارد اندازه گیری می شود: محفظه اصلی و تمام جیب های کیف را با توپ های کوچک پر می کنیم. سپس این گلوله ها را در ظرفی با مقیاسی که حجم معادل آن را بر حسب لیتر نشان می دهد، می ریزیم.
چگونه کیفم را مرتب کنم؟ : 1 – ابتدا همه تسمه ها (آسنج ها، تسمه ها، تسمه های کششی) را باز کنید. 2 – کیف را ببندید 3 – بند های شانه را سفت کنید 4 – در نهایت تسمه های کششی را متناسب با خود تنظیم کنید
چگونه کیفم را بگذارم؟ : وسایل سنگین خود را در پایین قرار دهید. لباس ها را دور این مواد بچینید. کت بارانی و/یا پشم گوسفند خود را در دسترس قرار دهید. لوازم کوچک روزانه را می توان در جیب حمل کرد (ضدآفتاب، نقشه، عینک…).
آزمایش‌های انجام شده برای دوام و دوام ایده‌آل: بسیاری از آزمایش‌های آزمایشگاهی قبل از تأیید اجزای مورد استفاده اعمال می‌شوند: تست پارچه، سگک، بند، فوم، زیپ. به عنوان مثال، ما آزمایش هایی را برای پارچه انجام می دهیم: مقاومت در برابر سایش و پارگی، محافظت از رنگ در برابر اشعه UV و شستشو، و مقاومت در برابر آب. سپس کیف را تحت سال‌ها تست سایش سریع روی مانکنی قرار می‌دهیم که حرکات یک کوهنورد را برای اندازه‌گیری کیفیت مونتاژ تقلید می‌کند.
بازخورد شما برای ما حائز اهمیت است! : با تشکر از نظرات شما، طراحی و مدل کوله پشتی 10 لیتری NH100 را بهبود دادیم. این مدل جدید دارای یک زیپ دوتایی در جیب و یک جیب خارجی است که دسترسی آسان به قسمت پایین کیف را فراهم می کند. به این ترتیب هنگام باز کردن کیف وسایل خود را گم نمی کنید. همچنین قیمت کیف را تغییر ندادیم!

Quechua Outdoor Sırt Çantası – 10l – Siyah – Nh Arpenaz 50 | کوله پشتی کچوا فضای باز – 10 لیتری – مشکی – Nh Arpenaz 50

 

 

سایز

رنگ

برند

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

8551453

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کوله پشتی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8551453” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد