0

جستجو

کفش بسکتبال زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 306446

Decathlon

9,680,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش بسکتبال زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 306446

رنگ: آبی تیره/آبی روشن مزایای محصول دستگیره: ساختار و بخش لاستیکی زیره از لاستیک های خودرو الهام گرفته شده است. سبکی: با بدنه مشبک بسیار سبکش راحت تر حرکت کنید! 385 گرم در سایز 43. مفهوم محصول و ترکیب محصول: پوشش و جوراب 100 ٪ بیرونی پلی استر 50 ٪ اتیلن وینیل استات ، لاستیک 40 ٪ – لاستیک بوتادین ، ​​10 ٪ پلی اورتان ترموپلاستیک 96 ٪ پلی استر ، 4 ٪ توصیه های ذخیره سازی پلی اورتان ترموپلاستیک: بعد از هر بار استفاده ، کفش خود را بردارید از کیف بدنسازی خود توصیه می کنیم آن را بردارید و در جای خشک نگهداری کنید. دستورالعمل کاربر: از شستشو با ماشین لباسشویی خودداری کنید. در خشک کن خشک نکنید. توصیه مراقبت: با لباس های رنگی مشابه بشویید. اطلاعات فنی چرا باید کفش بسکتبال Tarmak Fast 500 ترجیح داده شود؟ : این کفش که تنها کفش کوتاه بدنه در مجموعه محصولات تارمک است، آزادی حرکتی بی نظیری را در سطح مچ پا به شما ارائه می دهد. تیم های طراحی ما به طور خاص کار کردند تا اطمینان حاصل کنند که ساختار و شکل زیره لاستیکی شبیه تایر ماشین است! نتیجه: به شما این امکان را می دهد که با ویژگی منحصر به فرد نگه داشتن زمین، سریعتر از حریف خود حرکت کنید. ما ضخامت کفی EVA را کاهش دادیم تا “احساس دادگاه” را در زیر پای شما افزایش دهیم.
مزیت کفش های Fast 500: کفش های بسکتبال FAST 500 دارای یک بالشتک سخت در زیر قوس شما و یک کفی پهن در نوک پا هستند که ثبات منحصر به فردی را در طول بازی ایجاد می کند. بدنه پارچه ای قابل تنفس (MELT) اجازه می دهد تا عرق سریعتر خارج شود، بنابراین پاهای شما برای مدت طولانی خشک می مانند. فوم EVA در سراسر کفی تزریق شده است که حداکثر جذب ضربه و راحتی را فراهم می کند.
چه کسی کفش بسکتبال طراحی می کند؟ : تارمک یک تیم پرشور برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال است. تمامی محصولات موجود در این مجموعه محصولات کفش به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که هنگام تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهید برد.
آیا می دانید تمامی محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ورزشکاران با راحتی طولانی مدت در طول تمرین بسکتبال کار می کند. قطعات تایید شده برای مشخصات فنی و دوام آنها در تمام محصولات ما استفاده می شود. تمامی مدل ها در شرایط استفاده واقعی توسط کاربرانی که چند هفته است بسکتبال بازی می کنند تست و تایید شده اند و طبق نظرات شما در سایت decathlon.com.tr توسعه یافته اند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی، معمولی یا پیشرفته شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید

Tarmak Yetişkin Basketbol Ayakkabısı – Lacivert / Mavi – Fast500 | کفش بسکتبال بزرگسالان تارمک – سرمه ای / آبی – Fast500

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

306446

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش بسکتبال زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 306446” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد