0

جستجو

کیف کمری زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon X331024

Decathlon

3,920,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کیف کمری زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : X331024

مزایای محصول ظرفیت: شما می توانید بطری 500 میلی لیتری خود را به لطف جیب مناسب آن حمل کنید. تناسب: دور کمر خود را اندازه بگیرید: ساختار قابل تنظیم: موجود در 2 اندازه مختلف: XS/S/M و L/XL/XXL چند محفظه: مقاوم و حداکثر قابلیت استفاده را فراهم می کند. سبک وزن: بدون احساس سنگینی بدوید: وزن کیف تنها ۱۹۱ گرم خالی است. تعادل: سیستم بندکشی جدید که چسبندگی بیشتری را فراهم می کند مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: کیسه آب 100% پلی اتیلن با چگالی بالا پارچه اصلی 65% پلی آمید، 35% پوشش پلی اتیلن ترفتالات 80% پلی آمید، 20% ADLY در ظرف مدت زمان استفاده از الاستان: .. اطلاعات فنی کیسه حمل فلاسکی که برای مسافت کوتاه و دویدن در میدان طراحی شده است…: کیف حمل EVADICT با فلاسک 500 میلی لیتری خود به شما امکان می دهد بدون زحمت تمرین کنید! در واقع، آبرسانی با 500 میلی لیتر به طور متوسط ​​معادل یک ساعت دویدن است. بنابراین می توانید دویدن ها و تمرینات کوتاه مدت خود را با تجهیزات ساده و سبک انجام دهید.
چگونه کیف حمل بطری آب خود را تنظیم کنم؟: در دو اندازه موجود است تا با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد: XS/S/M و L/XL/XXL. 2 بند نوار چسب در طرفین برای اتصال و تنظیم کیف وجود دارد: می توانید کیف را با یک حرکت در حین دویدن تنظیم کنید. در نهایت، کیسه حمل بطری آب شما روی باسن پوشیده می شود، یعنی “کمر کم”! این از لرزش آن در حین دویدن جلوگیری می کند.
اندازه خود را انتخاب کنید: دور کمر خود را اندازه بگیرید (قسمت بالایی): XS/S/M: 71 سانتی متر – 85 سانتی متر L/XL/XXL: 86 سانتی متر – 111.5 سانتی متر

Evadict Matara Çantası – 500 Ml – Siyah / Arazi Koşusu | کیسه فلاسک Evadict – 500 میلی لیتر – مشکی / تریل رانینگ

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

X331024

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کیف کمری زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon X331024” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد