0

جستجو

تیشرت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 331841

Decathlon

1,280,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 331841

رنگ: رنگ سنگریزه/بژ مزایای محصول آزادی حرکت: برش و اجزای آن (3٪ الاستین، 34٪ پلی استر) آزادی حرکت را ارائه می دهد. ویژگی خشک شدن سریع: پارچه تنفسی عرق را در حین تمرین به بهترین شکل از بین می برد. راحتی: پارچه پنبه ای به خصوص نرم و راحت است. سبکی: 124 گرم در سایز 10 تا 11 سال مراقبت آسان: شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد، خشک کردن در هوا یا خشک کردن ماشین با حرارت متوسط. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 34% پلی اتیلن ترفتالات، 31.5% پنبه، 31.5% لیوسل، 3% الاستین توصیه نگهداری: تا شده یا آویزان شده در جای خشک و تمیز نگهداری شود. توصیه مراقبت: از داخل به بیرون بشویید. قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی دوام جزء: تست مقاومت در برابر سایش و اصطکاک: به عنوان مثال، آزمایش های انجام شده در آزمایشگاه تایید می کند که پشم گوسفند از قرص استفاده نمی کند. تست های تغییر رنگ: ماندگاری رنگ های مورد استفاده با آزمایش آنها تایید می شود تا اطمینان حاصل شود که در تماس با بزاق به هیچ وجه خونریزی نمی کنند. تست پیری: شستشوی مکرر به خواص، ضخامت و بافت پارچه آسیبی نمی رساند.
طراحی محصولات: تخصص ما: مرکز طراحی جهانی Quechua ما در کمون Passy، در پای کوه Mont-Blanc در منطقه Haute Savoie است. این نقطه ملاقات ایده آلی است که تیم های ما (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) و طرفداران ورزش گرد هم می آیند. به لطف این ویژگی، این موقعیتی است که به ما کمک می کند تا طراحی محصولات خود را بهبود بخشیم و تخصص خود را منعکس کنیم.
تی شرت های ما از کجا می آیند؟ : این تی شرت که در مرکز طراحی بین المللی ما در کوهپایه های مون بلان فرانسه ایجاد شده است، توسط تامین کنندگان مصری و هندی ما تولید شده است. تامین کنندگان ما دانش واقعی در تولید تی شرت های ما دارند و شرکای هستند که ما با آنها همکاری نزدیک داریم. این رابطه اعتماد با شرکای صنعتی ما را قادر می سازد تا محصولات فنی با کیفیت ایجاد کنیم.
شرایط کار در کارگاه تولید ما: ما اطمینان می دهیم که تامین کنندگان ما در کشورهای در حال توسعه، جایی که حضور ما ایجاد اشتغال را تضمین می کند، از آیین نامه رفتار ما پیروی می کنند. به لطف بازرسی ها و تیم های در محل، ما اطمینان حاصل می کنیم که کارکنان از یک محیط کاری با کیفیت مبتنی بر احترام بهره مند می شوند، کارکنان خود را توسعه می دهند و از محیط زیست محافظت می کنند.

Quechua Kız Çocuk Outdoor Tişört – 7 / 15 Yaş – Bej – Mh100 | تی شرت دخترانه کچوا در فضای باز – 7 / 15 سال – بژ – Mh100

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

331841

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 331841” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد