0

جستجو

تیشرت دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 326683

Decathlon

1,450,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 326683

رنگ: مزایای محصول چغندر ویژگی دفع عرق: به لطف مولفه فنی ما، در تمام طول مسیر خشک بمانید! سبکی: احساس آزادی و سبکی تنها با 65 گرم سایز M مقاومت در برابر سایش: این جزء در برابر اصطکاک کیف شما مقاوم است و از تی شرت شما محافظت می کند تهویه: تی شرت قابل تنفس به لطف پارچه مشبک تنفس پذیر زیر بغل. ویژگی خشک شدن سریع: باعث خشک شدن سریع پارچه اصلی می شود. سهولت حمل: یقه گرد از اصطکاک ناشی از کوله پشتی محافظت می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات یوغ 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: تا شده یا آویزان شده در مکانی خشک و تمیز نگهداری شود. اطلاعات فنی نکات طراحی برای تریل رانر حامل کوله پشتی: یقه پارچه ای غیر لغزنده مقاوم در برابر اصطکاک: جزء اصلی تی شرت تریل دویدن مخصوصاً برای مقاومت در برابر اصطکاک کوله پشتی ساخته شده است. یقه گرد آن برای محافظت طراحی شده است. گردن شما از تحریک ناشی از حرکات کوله پشتی. همچنین با پارچه ضد لغزش روی شانه ها طراحی شده است تا حرکات کوله پشتی را محدود کرده و به کیف ثبات بیشتری دهد.
به لطف انتخاب مواد تشکیل دهنده، فتیله ها عرق می کنند: این تی شرت EVADICT علاوه بر اجزای اصلی ضد عرق، مشبکی دارد که به طور استراتژیک در نواحی کلیدی عرق قرار گرفته است: زیر بغل، پهلوها و کمر. چه چیزی می تواند راحت تر از خشک ماندن در حین دویدن باشد؟
چه نوآوری هایی برای راحتی انجام شده است؟ سبک وزن: بدنه تی شرت تریل را با حداقل درزها و قطعات بازطراحی کردیم. باعث می شود احساس سبکی و آزادی را در کنار هم احساس کنید. برش گسترده تر آن، – تنفس را بهبود می بخشد (تهویه مکانیکی را فراهم می کند)، – از احساس “چسبیدن” جزء به پوست جلوگیری می کند، – با مورفولوژی ماده سازگار می شود.
در DESIGN چیست؟ : استایلیست ما فرانسوا الگویی روی سینه طراحی کرد که هم محدود و هم محتاطانه است و بیانگر دویدن در مسیر و سبکی مدرن است.
محصولات بادوام برای مصرف مسئولانه تر: همه محصولات تریل دویدن ما با رویکرد طراحی سازگار با محیط زیست تولید می شوند. ما همیشه سعی می کنیم از اجزای سازگار با محیط زیست استفاده کنیم تا محصولات بادوام تر و مقاوم تر در برابر سایش و پارگی در طول زمان باشد.

Evadict Kadın Arazi Koşusu Tişörtü – Bordo | تی شرت دویدن زنانه Evadict Trail Running – Claret Red

 

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

326683

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 326683” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد