0

جستجو

تیشرت پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 305340

Decathlon

1,140,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت پسرانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 305340

رنگ: آبی در شب مزایای محصول ویژگی خشک شدن سریع: به لطف جزء پلی استر، خشک شدن سریع در طول طبیعت گردی شما تضمین می شود. آزادی حرکت: درزهای صاف و آستین های راگلان از اصطکاک مربوط به کوله پشتی جلوگیری می کند. سبکی: فقط 90 گرم در سایز 10 تا 11 سال. سهولت مراقبت: شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتیگراد، خشک کردن در هوا یا خشک کردن ماشین در حرارت متوسط. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: تا شده در مکانی تمیز و خشک نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی دوام جزء: تست مقاومت در برابر سایش و اصطکاک: به عنوان مثال، آزمایش‌های انجام‌شده در آزمایشگاه تأیید می‌کند که پشم گوسفند از قرص استفاده نمی‌کند. تست های تغییر رنگ: ماندگاری رنگ های مورد استفاده با آزمایش آنها تایید می شود تا اطمینان حاصل شود که در تماس با بزاق به هیچ وجه خونریزی نمی کنند. تست پیری: شستشوی مکرر به خواص، ضخامت و بافت پارچه آسیبی نمی رساند.
خشک کردن سریع: طبق پروتکل استاندارد، سرعت خشک شدن با ظرفیت خشک شدن سریع پارچه پس از خیس شدن اندازه گیری می شود.
رویکرد زیست محیطی ما: ما به عنوان کچوا از اهمیت حفاظت از زمین بازی خود آگاه هستیم، بنابراین برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود تلاش می کنیم. ما با رنگ آمیزی سرد و بدون استفاده از آب، این محصول را مطابق با رویکرد طراحی زیست محیطی خود بسیار بهتر کردیم.
تی شرت های ما از کجا می آیند؟ : این تی شرت که در مرکز طراحی بین المللی ما در کوهپایه های مون بلان فرانسه ایجاد شده است، توسط تامین کنندگان ویتنام ما تولید شده است. تامین کنندگان ما دانش واقعی در تولید تی شرت های ما دارند و شرکای هستند که ما با آنها همکاری نزدیک داریم. این رابطه اعتماد با شرکای صنعتی ما را قادر می سازد تا محصولات فنی با کیفیت ایجاد کنیم.
شرایط کار در کارگاه تولید ما: ما اطمینان می دهیم که تامین کنندگان ما در کشورهای در حال توسعه، جایی که حضور ما ایجاد اشتغال را تضمین می کند، از آیین نامه رفتار ما پیروی می کنند. با تشکر از بازرسی ها و تیم های در محل، ما اطمینان حاصل می کنیم که کارکنان از یک محیط کاری با کیفیت مبتنی بر احترام بهره مند می شوند، کارکنان خود را توسعه می دهند و از محیط زیست محافظت می کنند.

Quechua Çocuk Outdoor Tişört – 7 / 15 Yaş – Koyu Mavi – Mh500 | تی شرت کودکانه کچوا در فضای باز – 7 / 15 سال – آبی تیره – Mh500

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

305340

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 305340” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد