0

جستجو

تیشرت مردانه دکاتلون Decathlon | 329620

Decathlon

1,350,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول375148518

تیشرت مردانه دکاتلون Decathlon | کد کالا : 329620

رنگ: خاکستری مزایای محصول انعطاف پذیری: به لطف جزء الاستین موجود در پارچه، آزادانه حرکت کنید. نرمی: نخ های پنبه ای راحتی و نرمی طبیعی را فراهم می کنند. ویژگی دفع عرق: جزء پنبه ای هم تهویه می کند و هم عرق را از بین می برد. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 63% پنبه، 34% پلی استر، 3% الاستین توصیه ذخیره سازی: در کمد شما آماده است: به طور خلاصه، بهترین ها در انتظار خرید آن هستند! توصیه مراقبت: از داخل به بیرون بشویید. اطلاعات فنی تی شرتی که در واقع برای تناسب اندام طراحی شده است اما برای زندگی روزمره شما نیز مناسب است! : در یک جلسه کششی صبح زود، در یک جلسه کاری، در یک پیاده روی سریع بین ظهر تا 2 بعد از ظهر، در راه رفتن به فروشگاه مواد غذایی برای پر کردن یخچال، و گذراندن زمان با کیفیت با خانواده و/یا دوستان، این کار را انجام نمی دهد. دوست دارید همه این کارها را با همان لباس شیک و راحت انجام دهید؟ محدوده ما جاه طلبانه است: به شما امکان می دهد از یک فعالیت به فعالیت دیگر در یک سبک حرکت کنید و مرزهای بین فعالیت ها را حذف می کند.
گفتی آرامش؟ : تصور کنید لباس شما در زندگی روزمره که در کار، خانواده، ورزش و همه چیز کاملاً فعال است، هم راحت باشد و هم شیک، آیا چنین آرزویی دارید؟ مال ما هم به‌عنوان طراح پارچه، فکر می‌کردیم در موقعیت بسیار خوبی برای زنده کردن این آرزوی دیوانه‌وار هستیم. و اینگونه بود که خط ما متولد شد!لاینی که به همان اندازه که به نظر می رسد پوشیدن آن خنک و راحت است، اما در عین حال شیک است!
تی شرت: مناسب برای همه سبک ها و مناسبت ها!: نیازی نیست که یک متخصص مد باشید: تی شرت ما یک آیتم کاربردی است و با همه چیز مطابقت دارد. می پرسی چرا؟ آستین کوتاه برای هوای گرم ایده آل است
وقتی هوا سرد شد، کافی است لایه دوم را روی آن قرار دهید. یقه گرد می داند چگونه روی گردن شما بنشیند و برش مستقیم نام دیگری برای راحتی است. آیا این تی شرت ضروری است یا موقت؟ (سسس، بیایید پاسخ صحیح را به شما بگوییم: ضروری).
وزن جزء: وزن جزء محصول 180 گرم بر متر مربع است.

Domyos Erkek Baskılı Açık Gri Spor Tişörtü 500 – Regular – Fitness Hafif Antrenman | تی شرت اسپرت مردانه Domyos طوسی روشن 500 – معمولی – تمرین لایت تناسب اندام

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

329620

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون Decathlon | 329620” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد