0

جستجو

ضد آفتاب صورت زنانه – مردانه ویشی اورجینال Vichy | frmgrg5419802

Vichy

2,450,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول93205486

ضد آفتاب صورت زنانه – مردانه ویشی اورجینال | کد کالا : frmgrg5419802

کرم ضد آفتاب Vichy Ideal Soleil Spf 50 Anti-Leakish 50 ml کرم ضد لک با محافظت بسیار بالا 1. رنگ پوست را رخ می دهد 2. ظاهر لکه های تیره را کاهش می دهد 3. از پوست محافظت می کند. فاکتور شما به آدرس ایمیل شما در اطلاعات سفارش شما تحت عنوان “فاکتور بایگانی الکترونیکی BYS HEALTH” ارسال می شود.
از شما می خواهیم که صندوق پست الکترونیکی خود را برای فاکتور بررسی کنید. مرجوعی و تعویض: لطفا از طریق تلفن یا ایمیل با فروشگاه ما تماس بگیرید. شما می توانید کالای مرجوعی یا تعویض را همراه با فاکتور به گونه ای بسته بندی کنید که آسیبی به آن وارد نشود و برای شما ارسال کنید… با بیش از 20 سال تجربه در این بخش.
ما محصولات اصلی خود را با تهیه از انبارهای داروسازی و دارویی و یا از تولید کنندگان فاکتور به شما مصرف کنندگان ارزشمند خود عرضه می کنیم.از خرید خود لذت ببرید. تعریف حقوقی محصولات آرایشی و بهداشتی: فرآورده های آرایشی و بهداشتی: برای استفاده در قسمت های مختلف خارجی بدن انسان مانند اپیدرم، ناخن، مو، لب، دندان و مخاط دهان تهیه می شود که تنها یا هدف اصلی آن تمیز کردن این موارد است. قطعات، عطر دادن، تغییر ظاهر و/یا همه آماده‌سازی‌ها یا موادی هستند که هدفشان اصلاح و/یا محافظت از بوهای بدن یا حفظ آنها در شرایط خوب است. نمی توان ادعا کرد که محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی مکمل درمان هر بیماری، کمک به درمان آن، پیشگیری از بیماری یا کمک به پیشگیری از آن است. نمی توان ادعا کرد که محصولات آرایشی اثر دائمی بر لایه های زیرین پوست دارند. توضیحات ارائه شده در شرکت ما بر اساس اطلاعات و اسنادی مانند برچسب محصولات و بروشورهای ارائه شده توسط تولید کنندگان و واردکنندگان می باشد. این اطلاعات به معنای تحقق اثرات وعده داده شده محصولات و یا نداشتن عوارض جانبی آنها نیست، بر اساس آیین نامه، تبلیغات و آگهی های مربوط به محصولات فروخته شده در اینترنت حاوی اطلاعات گمراه کننده، ناقص و ممنوع است. برای سلامت عمومی مضر است. زیرا
هیچ اظهارنظری در مورد محصولات فروخته شده توسط شرکت ما انجام نمی شود، به ویژه اینکه آنها از بیماری هایی که نیاز به درمان دارند و/یا ماهیت پزشکی دارند، پیشگیری، درمان یا کمک می کنند. غذاهای مکمل نمی توانند جایگزین رژیم غذایی معمولی شوند. از وعده های روزانه توصیه شده تجاوز نکنید. در صورت بارداری، دوران شیردهی، بیماری یا مصرف دارو با پزشک خود مشورت کنید. مقالات موجود در جزئیات محصول محصولاتی که می فروشیم فقط برای اهداف اطلاعاتی هستند. برای مشکلات سلامتی و درمان خود با پزشک خود مشورت کنید. خدمات مشتریان ما بین ساعت 09:00 تا 17:00 در روزهای کاری در دسترس است. برای اطلاعات دقیق در مورد محصولات می توانید با ما تماس بگیرید.

Capital Ideal Soleil Anti-dark Spot Tinted 3-in-1 Spf50+ 50 Ml | Capital Ideal Soleil ضد لکه های رنگی 3 در 1 Spf50+ 50 میلی لیتر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

frmgrg5419802

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ضد آفتاب صورت زنانه – مردانه ویشی اورجینال Vichy | frmgrg5419802” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد