توپ اسکواش دکاتلون اورجینال Decathlon TYC00725536644

Decathlon

1,180,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

توپ اسکواش دکاتلون اورجینال کد کالا : TYC00725536644

مزایای محصول کیفیت پرش: توپ با کیفیت پرش بالا سرعت پرش همگن و بدون تغییر: توپ بسیار آهسته مناسب برای کاربران پیشرفته. کنترل جهت: کنترل جهت عالی. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% لاستیک – سنتزی توصیه نگهداری: از تغییرات دمایی ناگهانی دور نگه دارید. در دمای کمتر از 5 درجه سانتیگراد قرار نگیرید. اطلاعات فنی توپ مورد تایید فدراسیون جهانی اسکواش (WSF): گواهینامه WSF امکان شرکت در رقابت با توپ اسکواش دو نقطه زرد PERFLY SB 990 از مسابقات باشگاهی تا بین المللی اسکواش اوپن (سطح حرفه ای) را فراهم می کند.
جزء: این توپ اسکواش دو نقطه زرد PERFLY SB 990 از جزء لاستیکی طبیعی ساخته شده است.
مشخصات فنی: وزن: 24 گرم قطر: 40 میلی متر
ارتفاع پرش: هنگامی که توپ اسکواش نقطه سفید PERFLY SB 590 از ارتفاع 254 سانتی متری پرتاب می شود باید – بیش از 30.5 سانتی متر در دمای 23 درجه سانتیگراد – بین 63.5 سانتی متر و 76 سانتی متر در دمای 45 درجه سانتیگراد پرش کند.
فروش به صورت مجموعه 2 تایی:
توپ اسکواش و دمای زمین: گرم و سرد عملکرد توپ را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. وقتی هوا سرد است، توپ‌ها آهسته‌تر گرم می‌شوند و پرش برای همه انواع توپ کمتر خواهد بود. تعجب نکنید، در سرمای شدید احتمالاً باید از توپ آبی یا قرمز استفاده کنید. از طرف دیگر، هر چه گرمتر باشد، توپ شما بیشتر پرتاب خواهد شد. می توانید با استفاده از توپی با پرش کم، مانند نقطه زرد یا نقطه زرد دوتایی، با این اثر مقابله کنید.
توپ اسکواش خود را به خوبی آماده کنید و قبل از بازی خود را گرم کنید. : مانند هر توپ اسکواش، باید توپ را “گرم کنید” تا از خواص آن نهایت استفاده را ببرید. انجام این کار بسیار آسان است. فقط کنار T بایستید و توپ را چند ضربه به دیوار بزنید. بعد از حدود ده ضربه، گرم شدن توپ را احساس خواهید کرد. وقتی هوا گرمتر شد، می توانید در هر نقطه از زمین بازی را شروع کنید و از بازی لذت ببرید.
چگونه بفهمیم که توپ پوشیده شده است؟ : توپ های اسکواش جدید ظاهری کسل کننده و خشن دارند. بسته به زمین، رشته و شوت هایی که قرار است زده شود، توپ شما کم و بیش سریع شکسته می شود. وقتی علائم زیادی روی توپ می بینید، مانند خراش، ظاهر براق، به این معنی است که زمان تعویض توپ اسکواش فرا رسیده است. شما هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید اما توپ ذوب می شود. روی زمین یا دیوارها می لغزد و در نهایت شکافته می شود. قبل از این اتفاق توپ را عوض کنید!
توصیه هایی درباره کدو حلوایی: به توصیه یا اطلاعاتی نیاز دارید؟ از پلت فرم مشاوره اسکواش ورزشی ما دیدن کنید:

Perfly Squash Topu – 2’li – Çift Sarı Noktalı – Sb 990 | توپ اسکواش Perfly – 2 بسته – دو نقطه زرد – Sb 990

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00725536644

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “توپ اسکواش دکاتلون اورجینال Decathlon TYC00725536644” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد