0

جستجو

کاپشن اسکی زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 302026

Decathlon

3,490,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کاپشن اسکی زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 302026

رنگ: فوشیا/بنفش مزایای محصول عایق حرارتی: 150 گرم. / متر مربع پر کردن آستر فلیس حداکثر گرما و نرمی را فراهم می کند مقاومت در برابر آب: خوب: پوشش 5000 میلی متر. درزها نفوذپذیر به آب هستند. کلاه دار. قابلیت تنفس: به لطف جزء تنفسی که دارد، عرق را دفع می کند. جیب: 3 جیب که یکی از آنها برای کارت اسکی است. شخصی سازی: می توانید نام فرزندتان را روی برچسب روی آستر بنویسید. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پرکننده 100% پلی اتیلن ترفتالات پرایمر 100% پلی اتیلن ترفتالات پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات پوشش 100% پلی اورتان روش های نگهداری کمکی برای ذخیره سازی روی سطح آن دقت کنید. قبل از نگهداری محصول در مکانی خشک و دارای تهویه مطمئن شوید که کاملا خشک شده است. توصیه مراقبت: از داخل به بیرون بشویید. قبل از اولین استفاده بشویید. با زیپ بسته بشویید. به تنهایی بشویید. از نرم کننده استفاده نکنید. اطلاعات فنی عایق حرارتی پر از فیبر: عایق حرارتی تضمین می کند که اسکی بازان کوچک در دمای مناسب باقی بمانند. نه خیلی گرم، نه خیلی سرد. لباس پوشیده شده باید با شرایط فیزیکی و عناصر خارجی سازگار باشد. Wedze با استفاده از فیبر فیبر عایق حرارتی را برای گرم نگه داشتن شما فراهم می کند. این یک ترکیب مصنوعی است که از الیاف پایه پلی استر تشکیل شده است که بسته به طول الیاف خود می تواند هوای بیشتری را به دام بیندازد. هرچه پرکننده ضخیم تر باشد، هوای بیشتری را به دام می اندازد و عایق حرارتی بیشتری ایجاد می کند.
فرآیند پوشش: پوشش یک ماده ضد آب است که بر روی سطح داخلی پارچه بیرونی اعمال می شود. در حالی که از ورود آب جلوگیری می کند، همچنین اجازه می دهد تا عرق در طول فعالیت دفع شود. بنابراین، کاربران کوچک ما راحتی خشک ماندن را تجربه می کنند.
جیب Skipass: نیازی نیست کارت Skipass خود را بیرون بیاورید! یک جیب skipass روی بازو وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت به کارت skipass خود دسترسی پیدا کنید که برای بالا رفتن از تله کابین استفاده می شود.
شخصی سازی: محصول را می توان با نوشتن نام کودک بر روی برچسبی که در قسمت بالای آستر قرار دارد شخصی سازی کرد. این یک نکته مفید برای یافتن آسان محصول در دوره اسکی، مهد کودک یا مدرسه است!
بچه ها چگونه باید لباس بپوشند تا در پیست اسکی گرم بمانند؟ : برای گرم و خشک ماندن، توصیه می کنیم از قانون پانسمان 3 لایه فنی پیروی کنید: لایه اول یا پوست دوم خشک بمانید. لایه دوم یا لایه عایق حرارتی برای حفظ گرما. لایه سوم به عنوان یک لایه محافظ برای محافظت از آن در برابر باران شدید عمل می کند.

Çocuk Kayak Montu Pembe 100 | کت اسکی بچه گانه صورتی 100

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

302026

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کاپشن اسکی زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 302026” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد