0

جستجو

دستکش اسکی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 325620

Decathlon

2,390,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دستکش اسکی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 325620

رنگ: سیاه/زرد نئون مزایای محصول نگهداری گرم: 200 گرم در متر مربع پر کردن فیبر، جزء برس خورده و آستر خز مصنوعی. ضد آب: غشای ضد آب و پارچه بیرونی ضد آب دوام: کف دست و نوک انگشتان برای دوام از پلی اورتان ساخته شده است. آسان برای درآوردن / درآوردن: کاف عریض برای گذاشتن و درآوردن آسان. بند ضد گم شدن روی مچ دست. ساختار قابل تنظیم: مچ دست را می توان با بند نوار چسب و کش سفت کننده روی کاف تنظیم کرد. شخصی سازی: می توانید نام فرزندتان را روی برچسب روی آستر بنویسید. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر دوم 100% پلی اتیلن ترفتالات پرکننده 100% پلی اتیلن پلی اتیلن ترفتالات 100% اتیلن ترفتالات، 14.1٪ پنبه، 2.5٪ لاما پوشش ویسکوز 100% پلی اورتان توصیه ذخیره سازی: مطمئن شوید که محصول قبل از نگهداری کاملا خشک شده است. اطلاعات فنی ویژگی آب‌گریز جزء: تمام دستکش‌ها و دستکش‌های Wedze تحت یک فرآیند دفع آب قرار گرفته‌اند که تضمین می‌کند پارچه بدون جذب آب از سطح خارج می‌شود. بنابراین، پارچه آب نشت نمی کند. شما را گرم نگه می دارد و سبک می ماند. پارچه خاصیت دفع آب خود را از طریق فرآیند اعمال شده بر روی سطح بیرونی خود به دست می آورد.
غشای ضد آب: این دستکش 1 انگشتی دارای یک غشای ضد آب متشکل از یک لایه پلیمری بسیار نازک است که بین آستر دستکش و قسمتی که با عناصر خارجی در تماس است قرار گرفته است. این غشاء به عنوان یک مانع در برابر آب عمل می کند و محصول را ضد آب می کند. علاوه بر این، اجزای خارجی که محصول را تشکیل می‌دهند، برای کاهش جذب آب نیاز به درمان آب‌گریزی دارند. فقط یک دستکش لاستیکی ضد آب است. یک دستکش غشایی در شرایط سخت بارانی خاصیت ضد آب بودن را ارائه می دهد
انسداد باد: تمام دستکش ها و دستکش های Wedze دارای خاصیت مسدود کننده باد هستند. آیا می دانستید باد احساس سرما را به شدت افزایش می دهد؟ دمای وزش باد با سرعت 20 کیلومتر در ساعت در هوای صفر درجه سانتی گراد منفی 10 درجه سانتی گراد خواهد بود. اجزای بادگیر اثر سرمای ناشی از باد یا سرعت تمرینات ورزشی را کاهش می دهند.
آسان برای پوشیدن و بسته شدن: برای قرار دادن سریعتر آن کافی است بند روی مچ دست را به سمت دست مخالف بکشید.
امنیت در برابر از دست دادن: طناب الاستیک دور مچ به شما این امکان را می دهد که به راحتی دستکش های یک انگشت خود را بدون خطر از دست دادن آنها روی تله کابین بپوشید.
دستکش تک انگشتی ضد برف: این دستکش یک انگشتی را به دلیل داشتن کاف بزرگ می توان به راحتی روی کت اسکی پوشید و از ورود هوای سرد و برف جلوگیری کرد.

Wedze Çocuk Tek Parmaklı Kayak Eldiveni – Siyah / Neon Sarı – 550 | دستکش اسکی تک انگشتی کودکان Wedze – مشکی / زرد نئون – 550

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

325620

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “دستکش اسکی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 325620” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد