0

جستجو

اسکوتر پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 13302

Decathlon

9,330,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

اسکوتر پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 13302

رنگ: آبی تیره/نارنجی تیره نئون مزایای محصول عملکرد کمربند: 2 قطعه چرخ لاستیکی PU بزرگ 175 میلی متری. بلبرینگ ABEC 5. ترمز روی چرخ عقب. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: ساخت و ساز 100% دسته/دستگیره 100% فولادی 100% ذخیره سازی توصیه: دور از رطوبت و آفتاب نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: برای آکروباتیک و پرش مناسب نیست. حداکثر 100 کیلوگرم اطلاعات فنی قوانین ایمنی مورد نیاز برای استفاده از اسکوتر MID 7 چیست؟ : همانند اسکیت‌بردها و اسکیت‌ها، اسکوتر باید همیشه با تجهیزات پشتیبانی (کلاه ایمنی، زانوبند و آرنج‌بند) استفاده شود تا ایمن اسکیت کنید. قبل و بعد از استفاده از اسکوتر، توصیه می کنیم بررسی کنید که آیا هر گونه ناهنجاری، ترک یا برآمدگی در لبه ها وجود دارد یا خیر.به یاد داشته باشید که چرخ ها و یاتاقان ها دارای قطعات فرسوده هستند: فراموش نکنید که به طور مرتب آنها را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.
چگونه از اسکوتر نگهداری کنیم؟ : چرخ ها و یاتاقان ها دارای قطعات فرسوده هستند: فراموش نکنید که به طور مرتب آنها را چک کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید. با قطعات یدکی که می توانید از کارگاه های فروشگاه های Decathlon سفارش دهید می توانید اسکوتر خود را تعمیر کرده و طول عمر آن را افزایش دهید. می توانید توصیه ها و فیلم های آموزشی ما را در کانال یوتیوب Oxelo ما بیابید.
اسکوتر MID 7 برای چه کسانی جذاب است؟ : تقریباً 1.25 متر. – 1.75 متر این برای همه کاربران با ارتفاع بین . برای همه جذاب است! راز اسکوتر MID 7 در این است: ارتفاع قابل تنظیم، تجهیزات مناسب و تطبیق پذیری. این اسکوتر Decathlon چه در مسافت‌های کوتاه شهری و چه در گردش‌های خانوادگی، طراحی شده است تا شما را به هر جایی ببرد و 3 برابر بیشتر از پیاده‌روی مسافتی را طی می‌کند.
آیا این اسکوتر برای کروز شهری مفید است؟ : آره! این اسکوتر Oxelo تاشو (اندازه تا شده: 90 سانتی متر) بوده و ارتفاع آن به راحتی قابل تنظیم است. به لطف بند حمل، در صورت تمایل می توانید به راحتی آن را روی شانه خود حمل کنید. چرخ‌های بزرگ آن (175 میلی‌متر) به شما امکان می‌دهند بر موانعی مانند حاشیه‌ها غلبه کنید و گلگیرهای آن (عقب و جلو) آن را از پاشش آب در هوای بارانی محافظت می‌کنند.
اسکوتر MID 7 برای چه مسافت هایی قابل استفاده است؟ : MID 7 به طور خاص برای مسافت های تا 2 کیلومتر طراحی شده است. برای مسافت های طولانی تر باید از اسکوتر مجهزتر با چرخ های بزرگتر استفاده کنید. حداکثر وزن تایید شده کاربر برای بزرگسالان تا 100 کیلوگرم است.
آیا این شلوارها از پاشیدن آب در هنگام باران محافظت می کنند؟ : نه به طور کامل، گلگیر عقب در برابر پاشش در مواقع باران محافظت می کند.
محصولات ما چگونه تست می شوند؟ : تمامی اسکوترهای ما در آزمایشگاه تست شده اند. این تست‌ها اعتبار استانداردهای اروپایی را برای استفاده از اسکوتر تضمین می‌کند، که شامل تست‌های سایش نیز می‌شود (به عنوان مثال، ماشینی برای تایید سیستم تاشو، اسکوتر را 10000 بار تا می‌کند). این آزمایش‌ها که در آزمایشگاه انجام می‌شوند، سپس با بررسی دقیق محصول در راستای آزمایش‌های میدانی، برخی اندازه‌گیری‌ها و نظرات آزمایش‌کنندگان تکمیل می‌شوند. نتیجه: یک محصول آزمایش شده و تایید شده.

Oxelo Çocuk Scooter – Lacivert / Turuncu – Mıd 7 | اسکوتر کودکان Oxelo – آبی دریایی / نارنجی – Mid 7

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

13302

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “اسکوتر پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 13302” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد