لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال Decathlon 344301

Decathlon

2,730,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال کد کالا : 344301

رنگ: مشکی مزایای محصول پشتیبانی از مفصل: فشاری همگن برای گرفتن مفصل ایجاد می کند راحتی: به لطف پدهای اسفنجی روی مچ دست می آید. می توان آن را به راحتی داخل کفش پوشید. ویژگی عرق گیری: با تهویه و قسمت های بافته شده سه بعدی، عرق را تخلیه می کند. آزادی حرکت: حداکثر آزادی حرکت را در حین ورزش فراهم می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 76% پلی آمید، 14% الاستین، 10% پد پلی اتیلن ترفتالات 100% لاستیک – سنتتیک توصیه ذخیره سازی: باید در جای خشک و روشن و دور از محل نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: این یک محصول پزشکی است. کتابچه راهنمای کاربر را مرور کنید. اطلاعات فنی چرا باید از این دستبند استفاده شود؟ : مچ بند SOFT 900 فشرده سازی کافی برای گرفتن مچ دست شما در ورزش های شدید (بسکتبال، فوتبال، هندبال، تنیس، بدمینتون، دویدن، دویدن صحرایی، ژیمناستیک، جودو) دارد. علاوه بر این، به لطف بافت مناسب برای ساختار مچ پا، راحتی بی نظیری را ارائه می دهد و با تهویه های خود در نوک پا، پای شما را خشک نگه می دارد.
کدام سایز دستبند را انتخاب کنم؟ : مچ دست خود را 5 سانتی متر بالاتر از استخوان مچ خود اندازه بگیرید. سپس سایز خود را در جدول سایز زیر پیدا کنید: سایز 1: 20 – 22 سانتی متر سایز 2: 22 – 23.5 سانتی متر سایز 3: 23.5 – 25 سانتی متر سایز 4: 25 – 26.5 سانتی متر
چرا باید مچ دست حمایت شود؟ : مچ دست مفصل مهمی است که در حین تمرینات ورزشی مدام در حال حرکت است. کل وزن بدن را تحمل می کند و به خصوص در شرایطی مانند دویدن، پریدن، گرفتن توپ و تغییر جهت از فشار بدن جلوگیری می کند.
آیا می دانید محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در شمال فرانسه فعالیت می کند. آنها به طور مداوم تحقیقاتی را برای بهبود کیفیت محصول انجام می دهند تا رضایت کاربران ورزشی ما را جلب کنند. همه مدل‌های ما توسط کاربران تحت شرایط استفاده واقعی برای چندین هفته آزمایش می‌شوند و مطابق با بازخورد شما توسعه می‌یابند.

Tarmak Yetişkin Bileklik Siyah – P900 | دستبند بزرگسال تارمک مشکی – P900

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

344301

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “لوازم جانبی محافظ دکاتلون اورجینال Decathlon 344301” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد