لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon 329301

Decathlon

1,930,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال کد کالا : 329301

مزایای محصول ساختار قابل تنظیم: بسیاری از نوارهای لاستیکی که به شما امکان می دهند مقاومت را بر اساس تمرین خود تغییر دهید. تطبیق پذیری: تمرینات زیادی را می توان برای رشد عضلات بالاتنه انجام داد. دستگیره ارگونومیک: دستگیره ها برای گرفتن ارگونومیک ایده آل خمیده هستند سهولت حمل: شما می توانید به راحتی این کمان را هر کجا که بروید حمل کنید. Eco-Design: به لطف مراحل طراحی زیست محیطی ما، تأثیر محصول تا 55٪ کاهش یافته است. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: دسته/دستگیره 100% پلی پروپیلن – نوار الاستیک بازیافتی 100% TPR توصیه ذخیره سازی: در داخل خانه، دور از نور مستقیم خورشید و اشیاء تیز نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: فقط برای استفاده فردی. اطلاعات فنی آیا می دانستید؟ : بر خلاف هالتر، تسمه های الاستیک مقاومت تدریجی و متغیری را ارائه می دهند. بنابراین، با کاهش فشار عضلانی به شما کمک می کند تا هم قدرت، سرعت و هم مقاومت خود را افزایش دهید.
چگونه باید از محصولم استفاده کنم؟ : این فنر می تواند متنوع باشد: می توانید مقاومت لوازم جانبی را با توجه به سطح یا سطح تمرین خود تنظیم کنید. اگر تازه شروع کرده اید، کشیدن 5 لاستیک به طور همزمان دشوار است و ممکن است نتوانید حرکت را به خوبی انجام دهید. می توانید با 1 یا 2 لاستیک شروع کنید و به تدریج مقاومت را افزایش دهید.
این محصول به لطف بازخورد شما بهبود یافته است! : بر اساس بازخورد شما، تیم طراحی ما تمام تلاش خود را برای بهبود محصول انجام داده است. به همین ترتیب، روی دسته ها و همچنین سیستم متصل به لاستیک ها برای یک تمرین کاملاً ایمن و راحت تر کار شده است. دسته های بزرگتر به شما این امکان را می دهد که پاهای خود را قرار دهید و با خیال راحت ورزش کنید. به عنوان مثال، برای تناسب با ساختار ساعد شما در هنگام فرهای دوسر بازو، منحنی است.

Corength Fitness Direnç Yayı – Üst Vücut | فنر مقاومتی فیتنس کورنگث – بالاتنه

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

329301

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “لاستیک مقاومتی دکاتلون اورجینال Decathlon 329301” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد