0

جستجو

مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 333136

Decathlon

1,960,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 333136

رنگ: آبی تیره/صورتی مزایای محصول مقاومت در برابر کلر: با این مایو به دلیل داشتن جزء مقاوم در برابر کلر، مدت بیشتری شنا کنید. روکش پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی استر – بازیافتی دستورالعمل های کاربر: این مایو برای استفاده در سرسره آبی توصیه نمی شود. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی فناوری AQUARESIST: محصولات دارای برچسب AQUARESIST در برابر کلر مقاوم هستند. آنها انعطاف پذیری و مقاومت خود را در برابر اشعه UV حفظ می کنند. بنابراین، این محصولات برای استفاده منظم یا فشرده در استخر مناسب هستند.
اجزای مایو: جزء اصلی: 100% پلی استر. مهندسان ما یک ماده مبتنی بر پلی استر ایجاد کرده‌اند که الیاف الاستین را با الیاف پلی‌بوتیلن ترفتالات (PBT) جایگزین کرده‌اند که انعطاف‌پذیری لازم برای راحتی را ارائه می‌دهد و به ویژه در برابر کلر مقاوم است. یکی دیگر از مزایای فیبر PBT این است که به سرعت خشک می شود. در طول عمر خود، تنها 3 تا 4 درصد از دوام خود را از دست می دهد. مزیت دیگر: رنگ های خود از جمله رنگ های زنده را حفظ می کند.
اکو دیزاین: تاثیرات زیست محیطی نسخه نهایی این محصول 19 درصد نسبت به مدل قبلی کاهش یافته است: – آستر از 100% جزء پلی استر بازیافتی ساخته شده است – مدل قبلی از آستر یکپارچه استفاده می کرد، اما در مدل جدید آستر در قسمت جلو قرار دارد تا لباس شنا سریعتر خشک شود و راحتی بیشتری ایجاد کند
آستر: : جلوی مایو آستردار است
محدودیت های استفاده: برای استفاده در سرسره های آبی توصیه نمی شود.

Nabaiji Çocuk Mayo – Mavi – Kamiye 500 | مایو بچه گانه نبایجی – آبی – Kamiye 500

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

333136

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 333136” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد