0

جستجو

مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 313403

Decathlon

2,000,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 313403

رنگ: آبی تیره مزایای محصول مقاومت در برابر کلر: حداکثر 100 ساعت استفاده: برای استفاده سرگرمی توصیه می شود. آزادی حرکت: تسمه های نازک و بریدگی پشتی X شکل که تیغه های شانه شما را آشکار می کند. دامنه: ساختار دامن مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 82% پلی اتیلن ترفتالات، 18% آستر الاستین 100% پلی آمید مراقبت مراقبت: پس از استفاده با آب تمیز بشویید. اطلاعات فنی آموزش شما: سطح مبتدی: کاربرانی که تازه وارد شنا شده اند و به آزادی حرکت و راحتی در طول تمرین نیاز دارند. NABAIJI طیف گسترده ای از مایو را برای این افراد ارائه می دهد که شامل محصولاتی است که نه تنها برای شنا مناسب است بلکه با فرم بدن آنها نیز سازگار است.
مدل: به همین دلیل، انتخاب برش پشت مایو از نظر تطبیق آن با شما بسیار مهم است. در لباس‌های شنا با پشتی X شکل، بند‌های ضربدری آزادی حرکت بالایی را فراهم می‌کنند. از آنجایی که تسمه ها با هم ثابت نیستند، برای تمام ساختارهای بدن مناسب هستند.
جزء: مایوهایی که دائماً در استخر استفاده می شوند به مرور زمان به دلیل کلر بودن آب آسیب می بینند. الیاف الاستین این جزء را انعطاف پذیر و راحت می کند، اما در تماس با آب کلر دوام کمتری دارد. اگر شما یک شناگر تفریحی هستید، این جزء برای شما بسیار مناسب است. با این حال، اگر به طور منظم و فشرده شنا می کنید، باید یک مایو از 100% پلی استر انتخاب کنید.
محدودیت های استفاده: برای استفاده در سرسره های آبی توصیه نمی شود.

Nabaiji Etekli Mayo – Lacivert – Lila | مایو دامن نبیجی – آبی سرمه ای – یاسی

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

313403

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 313403” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد