مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 307414

Decathlon

1,940,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 307414

رنگ: صورتی نئون مزایای محصول مقاومت در برابر امواج: به طور ویژه برای ایجاد چسبندگی در انواع امواج کوچک طراحی شده است. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 82% پلی اتیلن ترفتالات، 18% الاستین آستر اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات دستورالعمل های کاربر: استفاده مداوم در محیط های دارای کلر توصیه نمی شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی کاربران مبتدی در موج سواری: فرزند شما موج سواری را در امواج کوچک آغاز کرده است. او در جاهایی تمرین می کند که بتواند راه برود و کسی با او باشد. او می خواهد در امواج تفریح ​​کند و احساسات جدیدی را کشف کند. در حین یادگیری موج سواری، او اغلب در امواجی که خیلی قوی نیستند سقوط می کند. ما لباس‌های شنا را برای ساختار بدن موج‌سواران کوچک طراحی کردیم تا بتوانیم در امواج را بپذیریم.
مناسب برای ساختار بدن: لباس شنا HANALEI ظاهری اسپرت و زنانه را ترکیب می کند. برش مورب پشت و شانه ها را در معرض دید قرار می دهد و آزادی حرکت بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این به طور ویژه برای جلوگیری از تحریکاتی که ممکن است در تماس با چوب برش و موم در حداکثر سطح ایجاد شود، ساخته شده است.
تست بدون لغزش در امواج: ما لباس شنا و بیکینی خود را با این وعده که چسبندگی در امواج را فراهم می کنیم طراحی می کنیم. برای توسعه محصولات، تست استخر را در دفتر طراحی خود در هندای با حداقل 12 موج سوار با ساختارهای مختلف بدن انجام می دهیم. این پروتکل همان شرایطی را ایجاد می کند که کاربر موج سوار هنگام تماس با موج احساس می کند. اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد، محصولات خود را در دریا و تحت شرایط موج سواری واقعی آزمایش می کنیم.
اطلاعات اندازه محصول: در Decathlon، ما در محصولاتی که برای کاربران جوان خود طراحی می کنیم، رشد فیزیکی کاربران خود را در نظر می گیریم، بنابراین، ما به طور منظم با توجه به قد کاربران خود کار می کنیم، زیرا سن برای یک برش منظم کافی نیست. . دو دختر 10 ساله ممکن است قد، اندازه بدن، وزن و ساختار بدن متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم محصول را در کابین آزمایشی امتحان کنید.
نمودار سایز مایو ما: روی برچسب لباس شنای ما اطلاعاتی وجود دارد که سن و قد را نشان می دهد: 4/5 سال: 105 – 114 سانتی متر 5/6 سال: 115 – 124 سانتی متر 7/8 سال: 125 – 132 سانتی متر 8/9 سال ها: 133 – 142 سانتی متر 10/11 سال: 143 – 150 سانتی متر 12/13 سال: 151 – 160 سانتی متر 14/15 سال: 161 – 169 سانتی متر
اندازه خشک و مرطوب: از آنجایی که پارچه های بیکینی و لباس شنا وقتی وارد آب می شوند می توانند شل شوند، ما مدل های خود را طوری طراحی می کنیم که در صورت خشک شدن با بدن شما متناسب باشد. بنابراین، شما می توانید به راحتی در آب حرکت کنید. بنابراین توصیه می کنیم سایز مناسب خود را انتخاب کنید. لباس‌های شنا و بیکینی باید زمانی که آن‌ها را در کابین امتحان می‌کنید کاملاً مناسب شما باشند. محتوای الاستین موجود در برخی از اجزای مورد استفاده در طراحی مایو باعث می‌شود محصولات کشیده شده و در آب شناور شوند.
آیا می خواهید لباس شنا خود را عوض کنید؟ : اندازه یا مدل مناسب شما نیست؟ آیا می خواهید از فروشگاه Decathlon خود مبادله کنید؟ مشکلی نیست، فقط برچسب مایویی را که می خواهید عوض کنید، قطع نکنید.
OLAIAN، نام تجاری SURF Decathlon: OLAIAN، DECATHLON’S SURF BRAND که در هندای در جنوب فرانسه واقع شده است، OLAIAN برند جدید موج سواری Decathlon است. ما می‌توانیم لباس‌های شنای خود را در یک روز در دفاترمان که آنقدر به دریا نزدیک هستند طراحی کنیم که می‌توانیم پاهایمان را در آب بگذاریم و آنها را در شرایط استفاده واقعی در دریا آزمایش کنیم تا راحتی، دوام و سطح چسبندگی آن را اندازه‌گیری کنیم. محصولی که ما طراحی کردیم

Olaian Çocuk Mayosu – Neon Pembe – Hanaleı 100 | مایو بچه گانه Olaian – صورتی نئون – Hanalei 100

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

307414

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “مایو شنا دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 307414” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد