جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon TYC00582636448

Decathlon

2,200,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : TYC00582636448

رنگ: مشکی مزایای محصول عایق حرارتی: با بافت پشم مرینو و پارچه تری خود شما را بسیار گرم نگه می دارد. مقاومت در برابر سایش: جزء بیرونی پلی آمید از رزوه های زیادی برای دوام بیشتر تشکیل شده است. راحتی: ساخت 100% پارچه تری روی پاشنه و پنجه برای راحتی بیشتر پوشیدن. تناسب: پای نامتقارن (جوراب چپ و راست) برای بهبود تنظیم. جلوگیری از تحریک: منسوجاتی که از جمع شدن آب در سطح متاتارس و پاشنه پا جلوگیری می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: جوراب 46% پلی آمید، 29% پشم، 22% اکریلیک، 3% الاستین توصیه ذخیره سازی: مطمئن شوید که محصولات شما قبل از نگهداری کاملا خشک شده اند. توصیه مراقبت: با برنامه ظریف شستشو دهید. در خشک کن خشک نکنید. در فضای باز خشک کنید. اطلاعات فنی چه مدل جورابی را برای طبیعت گردی در هوای برفی انتخاب کنم؟ : برای گرم لباس پوشیدن در فصل زمستان به موارد زیر توجه کنید: گرما: گرمای اضافی به لطف جوراب های گرم (حاوی مقدار مشخصی از پشم) قابلیت تنفس: جوراب مناسب با شدت تمرین پیاده روی انتخاب کنید و به خصوص مدل های تنفسی را انتخاب کنید. عرق را از بین ببرید قد پاشنه: جوراب جوراب را متناسب با طول بدنه کفش انتخاب کنید و اگر می خواهید محافظت بیشتری داشته باشد، جوراب پاشنه بلند را انتخاب کنید.
2 جفت: این مدل در 2 جفت همرنگ به فروش می رسد.
اندازه مناسب جوراب های پیاده روی خود را انتخاب کنید. : همه جوراب‌های ما از اجزای الاستین با کیفیت بالا استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که با پای شما سازگار می‌شوند و نمی‌لغزند. از آنجایی که هر پا طول، عرض و حجم متفاوتی دارد، توصیه می‌کنیم قبل از خرید جوراب‌های خود را امتحان کنید و قبل از پرداختن به فعالیت‌های طولانی‌مدت پیاده‌روی، جوراب‌های مورد استفاده خود را تست کنید.
گارانتی محصول من چگونه کار می کند؟ : این محصول از تاریخ فروش مندرج در قبض صندوق به مدت 2 سال گارانتی می شود. کالای تحت گارانتی با کالای جایگزین به صورت رایگان جایگزین می شود. گارانتی محصول شرایطی غیر از سایش و پارگی معمولی ناشی از استفاده نادرست را پوشش می دهد.
امتیاز مقایسه اثرات زیست محیطی محصولات: اثرات زیست محیطی محصول در کل چرخه عمر آن و با کمک شاخص های مختلف محاسبه می شود. ABCDE با مقایسه محصولات مشابه بین خود ایجاد شد تا به شما کمک کند به راحتی محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی را شناسایی کنید. Decathlon یک شرکت کننده مشتاق در این رویکرد است. تمام مراحل ما در لینک موجود است:

Quechua Termal Çorap – 2 Çift – Sh500 Ultra-Warm Mid | جوراب حرارتی کچوا – 2 جفت – Sh500 Ultra-Warm Mid

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00582636448

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon TYC00582636448” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد