0

جستجو

جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 325848

Decathlon

960,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 325848

رنگ: مشکی مزایای محصول جلوگیری از تحریک: برای جلوگیری از تاول زدن با نخ مخصوص بافته می شود. تکیه گاه: به دلیل ساختار باریک تر و نوار الاستیک، پا را بهتر می گیرد. خاصیت عرق گیری: به لطف اجزای خود، عرق را جذب کرده و آن را بیرون می اندازد. طراحی زیست محیطی: ما با رنگرزی نخ در مرحله تولید، اثرات زیست محیطی را کاهش می دهیم. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جوراب 96% پلی آمید، 4% الاستین اطلاعات فنی طول پاشنه: طول پاشنه به زیر ساق پا ختم می شود.
نخ استفاده شده در پاشنه پا و انگشت پا. : این جوراب ها را با نخ مخصوص در پاشنه، پنجه پا و نواحی لازم برای جلوگیری از تاول می بافیم.
دوخت مخصوص روی بینی. : ناحیه پنجه جوراب با ساختار خاصی ایجاد شده و باعث می شود جوراب بهتر انگشتان را در آغوش بگیرد. درز نوک کفش، در فرورفتگی زیر انگشتان پا از اصطکاک قسمت بالایی جلوگیری می کند.
قبل از مسابقه آن را با شماره مسابقه بشویید: توصیه می کنیم محصولات جدیدی را که در مسابقه استفاده خواهید کرد را از قبل امتحان کنید. شما باید مطمئن شوید که هیچ غافلگیری در طول مسابقه وجود نخواهد داشت. وقتی جوراب ها را می شستید، اثر ابریشمی نخ های جدید از بین می رود، پای شما کمتر در کفش می لغزد.
اطلاعات اضافی در مورد توسعه پایدار: مدل های رنگی سیاه و سفید با نخ های رنگرزی فله بافته می شوند. برای رنگرزی پارچه ها باید از آب زیادی استفاده کرد و همچنین فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، رنگ را در دسته های بزرگ انتخاب می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم.

Kiprun Orta Boy Konçlu Koşu Çorabı – Ince – Siyah – Run900 | جوراب رانینگ متوسط ​​Kiprun – نازک – مشکی – Run900

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

325848

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 325848” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد