جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8522603

Decathlon

1,390,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8522603

رنگ: خاکستری گرانیت مزایای محصول مقاومت در برابر سایش: قسمت پاشنه و پنجه برای افزایش زمان استفاده از جوراب تقویت شده است. جلوگیری از تحریک: نرمی پنبه شانه شده، تقویت کننده “پارچه حوله ای” در نقاط اصطکاک. ساپورت: کل جوراب و قسمت میانی پا دارای بافت کشسان بدون علامت است. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: جوراب 78% پنبه، 21% پلی آمید، 1% الاستین توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. شستشو در برنامه ظریف اطلاعات فنی راحتی و پنبه: پنبه شانه دار نوعی پنبه است که برای بلندتر شدن الیاف و افزایش نرمی و طبیعی بودن پارچه و در نتیجه افزایش کیفیت آن، تحت فرآیند برس زدن خاصی قرار گرفته است. در نتیجه این فرآیند، جوراب‌های تنیس شما نرم‌تر و راحت‌تر می‌شوند. مناطق اصطکاک ضخیم تر هستند تا از گرم شدن به دلیل اصطکاک با کفش جلوگیری شود.
سیستم “Edge”: این جوراب‌های تنیس آرتنگو با سقف پایین دارای یک “برآمدگی” کوچک در پشت، درست بالای پاشنه، برای افزایش راحتی، کاهش خطر تحریک ناشی از اصطکاک در کفش و جلوگیری از لیز خوردن به داخل کفش است. این سیستم “لبه” نامیده می شود. هنگامی که با کفش تنیس پوشیده می شود، قوز دیده نمی شود.
گریپ: بافته های الاستیک با استفاده از جزء به نام الاستین ساخته می شود، بسیار انعطاف پذیر است و به خوبی پا را می گیرد. جوراب ممکن است به نظر شما کوچک باشد، اما این به دلیل ساختار انعطاف پذیر آن است. در برابر شستشوی مکرر مقاوم است. به لطف لاستیک اضافه شده به قسمت میانی پا که هنگام پوشیدن جوراب احساس نمی شود، پا را قطع نمی کند یا بر جریان خون تأثیر نمی گذارد، چسبندگی بهتری را فراهم می کند.
دوام: جوراب کوتاه RS 160 Lowedge اخیراً برای ارائه دوام بیشتر و عمر طولانی تر تجدید شده است. ما پنجه (انگشت)، پاشنه، کف پا و قوس پا را با پیچاندن نخ‌های پنبه‌ای که جزء اصلی را تشکیل می‌دهند با نخ‌های پلی آمید بادوام‌تر تقویت کردیم.

Artengo Tenis Çorabı – Kısa Konç – Unisex – 3 Çift – Gri – Rs 160 | جوراب تنیس آرتنگو – جوراب کوتاه – یونیسکس – 3 جفت – خاکستری – 160 روپیه

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8522603

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جوراب ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8522603” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد