0

جستجو

کلاه ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 323491

Decathlon

2,040,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کلاه ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 323491

رنگ: سفید/آبی مشکی مزایای محصول محافظت در برابر آفتاب: این کلاه از صورت شما در برابر نور خورشید محافظت می کند و در تمرین شما اختلالی ایجاد نمی کند. قابلیت دفع عرق: به دلیل داشتن جزء تنفسی، سبک و فنی، عرق را دفع می کند. تناسب: کلاه من را می توان در پشت تنظیم کرد تا به بهترین وجه سر من مناسب باشد. مفهوم و فناوری محصول ترکیب محصول: پارچه اصلی 91% پلی استر، 9% الاستین لایه داخلی 100% پلی استر توصیه مراقبت: جداگانه بشویید. اطلاعات فنی مزیت خاص محصول: کلاه تنیس Artengo TC 900 علاوه بر جزء جاذب خود، دارای سیستم ضد تعریق در سطح گیره است تا از ریزش عرق در بینایی شما در حین تمرین جلوگیری کند. به لطف اسفنج جاذب در اینجا، عرق نخواهید کرد.
مزایا: کلاه Artengo TC 900 دارای گیره ای به طول و ساختار 6.5 سانتی متری است که مخصوص تمرینات تنیس طراحی شده است.این گیره دارای ساختاری است که بر دید کاربر تأثیر نمی گذارد، به خصوص زمانی که سر در هنگام دانک بالا می رود. یک نوار تنفسی حاوی اسفنج دور سر می پیچد و از سرازیر شدن عرق انباشته شده روی پیشانی به داخل چشم جلوگیری می کند. قسمت پشتی کلاه از مواد سبک ساخته شده و سوراخ شده تا سر شما بتواند به خوبی نفس بکشد.
اطلاعات: به لطف سیستم تنظیم پشت کلاه می توانید ارتفاع آن را بین ۵۴ تا ۵۸ تنظیم کنید. ارتفاع مشخص شده 56 است. قسمت پایین گیره دارای رنگ تیره تری است تا از خیره شدن چشم ها در برابر نور خورشید جلوگیری کند.

Artengo Tenis Şapkası – Beyaz / Lacivert – Tc 900 | کلاه تنیس آرتنگو – سفید / آبی دریایی – Tc 900

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

323491

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کلاه ورزشی زنانه دکاتلون اورجینال Decathlon 323491” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد