قلاب ماهیگیری دکاتلون اورجینال Decathlon 150261

Decathlon

860,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

قلاب ماهیگیری دکاتلون اورجینال کد کالا : 150261

مزایای محصول استحکام کششی: این سوزن که با روکش آهنی قوی بسیار بادوام است در هنگام مبارزه باز نمی شود. گرفتن: نوک واژگون برای ماهی های خجالتی ایده آل است. لمس: به لطف نوک ULTRA SHARP، عملکرد بندکشی افزایش می یابد. مقاومت در برابر آب دریا: آبکاری نیکل مشکی سوزن باعث افزایش طول عمر ابزار می شود. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: بسته بندی 100% سوزن پلی اتیلن با چگالی بالا 95% استیل، 2.5% نیکل، 2.5% رزین اپوکسی (EP) اطلاعات فنی نوع سوزن: سوزن ironted، ironted.
آبکاری: آبکاری نیکل سیاه یک پوشش شیک با کیفیت بالا است که هماهنگی منحصر به فردی از مقاومت در برابر سوراخ شدن و زنگ زدگی را ارائه می دهد. این پوشش با کارایی بالا راحتی را در اکثر تکنیک های مدرن ماهیگیری فراهم می کند. به لطف نوک ULTRA SHARP، سرعت درج سوزن و عملکرد یقه افزایش می یابد.
ماهی های هدف: فویل: – سیم – مرجان – پاگروس – سارگوس – و غیره… مرجان راه راه
سوزن های ماهیگیری خود را بررسی کنید: قبل از هر بار استفاده، قلاب ماهیگیری خود را بررسی کنید و ویژگی های زیر را بررسی کنید: • نباید اثری از زنگ زدگی وجود داشته باشد • برای جلوگیری از خارج شدن ماهی از قلاب، نوک آن ها نباید شکسته یا صاف باشد. قلاب ماهیگیری یکی از این موارد را دارد که توصیه می شود سریعا آن را تعویض کنید. نوک کسل کننده قلاب های ماهیگیری بزرگ را می توان دوباره با استفاده از یک سنگ کوچک مخصوص تیز کرد.

Caperlan Deniz Balıkçılığı Olta Iğnesi – Hook Daurade Ultra Sharp | قلاب ماهیگیری دریایی Caperlan – Hook Daurade Ultra Sharp

 

 

سایز

برند

نوع محصول

کد محصول

150261

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “قلاب ماهیگیری دکاتلون اورجینال Decathlon 150261” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد