0

جستجو

قلاب ماهیگیری دکاتلون اورجینال Decathlon 150260

Decathlon

980,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

قلاب ماهیگیری دکاتلون اورجینال کد کالا : 150260

مزایای محصول استحکام کششی: این سوزن بسیار بادوام با روکش آهنی قوی در حین مبارزه باز نمی شود. چنگ زدن: نوک غیر مرکزی تنظیم قلاب را آسان تر می کند و از فرار ماهی جلوگیری می کند. مقاومت در برابر آب دریا: آبکاری نیکل مشکی سوزن باعث افزایش طول عمر ابزار می شود. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: سوزن 95% فولاد، 2.5% اپوکسی، 2.5% نیکل برنج اطلاعات فنی نوع سوزن: وارونه، با روکش آهن قوی، سوزن پارویی.
پایان: آبکاری نیکل سیاه یک روکش شیک با کیفیت بالا است که ترکیبی منحصر به فرد از مته کاری و مقاومت در برابر خوردگی را ارائه می دهد. این پوشش با کارایی بالا راحتی را در اکثر تکنیک های مدرن ماهیگیری فراهم می کند. طراحی “فرفورژه” باعث می شود قلاب ماهیگیری در هنگام باز کردن دوام بیشتری داشته باشد.
ماهی مورد نظر : سیم دریایی – مرجان – پاگروس – سارگوس – و غیره… مرجان راه راه
قلاب های ماهیگیری خود را بررسی کنید: قبل از هر بار استفاده، قلاب ماهیگیری خود را بررسی کنید و ویژگی های زیر را بررسی کنید: • نباید اثری از زنگ زدگی وجود داشته باشد • نوک ها نباید شکسته یا کدر باشند تا ماهی از قلاب خارج نشود. قلاب ماهیگیری یکی از این مواد را دارد، توصیه می شود فورا آن را تعویض کنید. نوک کسل کننده قلاب های ماهیگیری بزرگ را می توان دوباره با استفاده از یک سنگ کوچک مخصوص تیز کرد.

Caperlan Deniz Balıkçılığı Olta Iğnesi – Hook Daurade | قلاب ماهیگیری دریایی Caperlan – Hook Daurade

 

 

سایز

, , ,

برند

نوع محصول

کد محصول

150260

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “قلاب ماهیگیری دکاتلون اورجینال Decathlon 150260” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد