تجهیزات ژیمناستیک دکاتلون اورجینال Decathlon TYC00590527919

Decathlon

2,240,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تجهیزات ژیمناستیک دکاتلون اورجینال کد کالا : TYC00590527919

رنگ: قرمز نئون/صورتی مزایای محصول انعطاف پذیری: پارچه نرمی که به لطف جزء الاستین خود آزادی حرکت را فراهم می کند. سهولت مراقبت: شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتیگراد. از نرم کننده یا تمیز کردن خشک استفاده نکنید. ویژگی دفع عرق: جزء فنی که عرق را از بین می برد و از احساس گرما جلوگیری می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 85% پلی اتیلن ترفتالات، 15% الاستین توصیه مراقبت: از داخل بشویید. از نرم کننده استفاده نکنید. آن را بگذارید تا خشک شود. با برنامه ظریف بشویید در توری لباسشویی بشویید. اطلاعات فنی چگونه از لباس ژیمناستیک مراقبت کنیم؟ : قابل شستشو در ماشین لباسشویی با این حال، چند احتیاط وجود دارد که باید رعایت شود: توصیه می کنیم محصول را از داخل، داخل توری و در یک برنامه کوتاه با دمای 30 درجه بشویید. از نرم کننده یا تمیز کردن خشک استفاده نکنید.
چرا باید مایو بپوشید؟ : از این مایو می توان در حین انجام حرکات تیز، تکنیکی و برازنده با 4 قطعه تجهیزات ژیمناستیک هنری برای تمرین آسانتر و راحتتر استفاده کرد. فنی یک عامل ضروری در مسابقات است. این تضمین می کند که هیئت منصفه اطمینان حاصل می کند که تمام عناصر به طور کامل بدون اشتباه در هنگام تصمیم گیری تکمیل شده اند.
چگونه لباس ژیمناستیک انتخاب کنیم؟ : توصیه های مدیر محصول: مایو ژیمناستیک بدون آستین یا تاپ تاپ که می توانید با شلوارک یا جوراب شلواری بپوشید برای ژیمناستیک ها بسیار مفید است. به این ترتیب می توانند با آزادی حرکت بی نظیر از تمامی لوازم خود استفاده کنند تا در مراحل بعدی پا به پیست های مسابقه بگذارند.
ماجرای مایو…: آزمایشگاه های ژیمناستیک حوزه های تحقیقاتی ما هستند! تیم طراحی ما این مایو را در شرایط واقعی در طول تمرین و مسابقات کاربران پرشور ژیمناستیک آزمایش کرده است.

Domyos Çocuk Jimnastik Mayosu – Pembe – 540 | لباس شنا ژیمناستیک بچه گانه Domyos – صورتی – 540

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00590527919

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تجهیزات ژیمناستیک دکاتلون اورجینال Decathlon TYC00590527919” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد