0

جستجو

ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال Decathlon 1618

Decathlon

1,720,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال کد کالا : 1618

رنگ: سبز منتول/آبی خاکستری/زرد نئون مزایای محصول میدان دید: میدان دید اندازه گیری شده برای اندازه M دوام: شیشه تک لایه مقاوم در برابر خراشیدگی و دید بهتر است. قرار دادن/درآوردن آسان: بند پارچه‌ای موها را نمی‌کشد. قفسه غواصی یکپارچه. مناسب برای بدن: به لطف بدنه سیلیکونی آن راحت و ضدآب است.مسیر عبور اسنورکل قابل تنظیم است.حجم داخلی: به دلیل حجم کم داخلی آن راحتتر می توانید شیرجه بزنید. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: بدنه الاستیک 100% آووکادو OIL Strap 100% Polyethylene Terephthalate Frame 100% Polycarbonate Glass 100% Glass – مواد معدنی توصیه نگهداری: توصیه می کنیم ماسک خود را در جای خشک و تاریک نگهداری کنید. قبل از استفاده ماسک خود را زیر نور خورشید یا داخل ماشین خود نگذارید. دستورالعمل استفاده: با ماسک روی صورت خود به داخل آب نپرید، با سر پایین یا دستان خود به جلو شیرجه نزنید. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی اندازه: ماسک سایز S را برای کودکان 6 تا 10 ساله توصیه می کنیم. کاربران بالای 10 سال می توانند سایز M را برای صورت های لاغر و سایز L را برای صورت های پهن انتخاب کنند.
نحوه انتخاب اندازه ماسک مناسب: باید ماسک خود را بدون بند روی صورت خود قرار دهید و در حالی که نفس خود را حبس کرده اید، ماسک را در دستان خود فشار دهید. اگر اثر “کاپ ساکشن” ماسک کاملا به صورت شما می آید، ماسک برای شما مناسب است، در حین داخل آب آب بند بودن را فراهم می کند، اگر برعکس این اتفاق بیفتد، یعنی اگر ماسک به صورت شما نمی خورد و بیفتد. هوا و آب وارد خواهند شد، بنابراین باید ماسکی با اندازه یا مدل دیگری امتحان کنید.
جلوگیری از تشکیل مه روی ماسک: ماسک جدید: ماسک خود را با مواد شوینده ظرفشویی و آب گرم و با انگشتان خود کاملاً تمیز کنید. از اسفنج استفاده نکنید. قبل از هر بار استفاده، تف به داخل ماسک بریزید، بزاق را با انگشتان خود روی پنجره ها پخش کنید، سپس ماسک را بشویید. برای کاهش مه، صورت خود را خیس کنید تا اختلاف دمای بین پوست و شیشه کاهش یابد. برای از بین بردن کامل مه از اسپری ضد مه استفاده کنید.
سیلیکون: سیلیکون ماده ای بسیار نرم است. بدنه سیلیکونی به خوبی روی صورت می‌نشیند و آب‌بندی را فراهم می‌کند.
شیشه سکوریت (سایز M و L)، شیشه پلی کربنات پلاستیکی (سایز S): شیشه سکوریت در مقایسه با شیشه کلاسیک دوام بیشتری دارد. در مقابل خراش مقاومت بیشتری نسبت به شیشه پلاستیکی دارد. با این حال، اگر ضربه قابل توجهی دریافت کند، به قطعات کوچک تبدیل می شود و از صدمات جدی جلوگیری می کند. با ماسک روی صورت خود به داخل آب نپرید، یا با سر پایین یا دستان خود به جلو شیرجه نزنید. قبل از استفاده ماسک خود را زیر نور خورشید یا داخل ماشین خود نگذارید. برای اطمینان از ایمنی کودکان، لنزهای ماسک سایز S ما از پلاستیک ساخته شده اند.
تایید محصول: این ماسک با الزامات ایمنی استاندارد اروپایی EN 16805 مطابقت دارد. 2015. تایید شده توسط INPP (موسسه ملی غواصی حرفه ای).
بدون پی وی سی: این ماسک حاوی پی وی سی نیست.
ابعاد ماسک چقدر است؟ (سایز M): عرض: 18 سانتی متر. ارتفاع: 11 سانتی متر. ضخامت: 8 سانتی متر.
وزن ماسک (سایز M): 200 گرم.

Subea Dalış Maskesi – Açık Yeşil – 100 | ماسک غواصی Subea – سبز روشن – 100

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

1618

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال Decathlon 1618” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد