ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال Decathlon 121606

Decathlon

3,770,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال کد کالا : 121606

رنگ: سیاه/سفید/آبی بنزینی مزایای محصول ویژگی ضد مه: شنا کنید بدون اینکه عینکتان مه شود. این عینک دارای ویژگی ضد مه می باشد. میدان دید: از میدان دید بیش از 160 درجه لذت ببرید، همه چیز را ببینید، به دوردست نگاه کنید. پشتیبانی: با ساختار انعطاف پذیر عینک شنا ACTIVE از گرفتن لذت ببرید. ساختار قابل تنظیم: این شیشه ها از بغل و با بند دوتایی تنظیم می شوند. ضد آب: اتصالات انعطاف پذیر از ورود آب به شیشه جلوگیری می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: واشر لنز 100% پلی کربنات 100% بند سیلیکونی 100% سگک سیلیکونی 100% پلی کربنات توصیه ذخیره سازی: ماسک خود را پس از استفاده در قاب آن نگهداری کنید. مهم: سطح داخلی پنجره ها را لمس نکنید زیرا به ویژگی ضد مه آنها آسیب می رساند. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی تشکیل غبار: تشکیل غبار به عوامل خارجی زیادی مانند اختلاف دمای آب و بدنه و میزان رطوبت بستگی دارد.ساییدگی ناشی از اصطکاک یکی از دلایل اصلی آن است. اگر متراکم شد، پنجره ها را در آب غوطه ور کنید تا یک لایه محافظ ایجاد شود. توجه داشته باشید که پس از مدتی استفاده از محصول، خاصیت ضد مه آن کاهش می یابد. توصیه می کنیم از یک خودکار ضد مه استفاده کنید که خاصیت ضد مه عینک شما را تجدید کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
انتخاب اندازه: ویژگی ضد آب بودن توسط قسمت اتصال سیلیکونی که کاملاً با شکل صورت سازگار است تضمین می شود. قبل از خرید محصول، توصیه می کنیم بدون بستن بند الاستیک روی سر، تست «خلاء» را انجام دهید. اگر عینک بدون بند، با احساس خلاء خفیف، بدون لیز خوردن روی صورت شما بماند، در حین تمرین شنا آب نشت نمی کند.بنابراین می توانید نقاطی را که ممکن است عینک مزاحم شود، ببینید یا متوجه شوید که آیا مدل محصول برای آن مناسب است یا خیر. این مدل در سایزهای S (صورت نازک) و L موجود است.
چگونه عینک خود را تنظیم کنم: ماسک هایی که با نوع صورت شما سازگار هستند و نیازی به سفت کردن بیش از حد ندارند. ماسک‌هایی که خیلی تنگ هستند باعث ناراحتی فرد می‌شوند، آثاری روی صورت باقی می‌گذارند و حتی ممکن است آب را جذب کنند. نیازی نیست که عینک خود را با دست فشار دهید، یک اثر خلاء جزئی معمولا برای شنا بدون ورود آب کافی است. تسمه ها معمولاً 2 تا 3 سانتی متر از گوش عبور می کنند. بنابراین، ماسک لیز نمی خورد و راحتی را فراهم می کند.
نگهداری – هشدارها: موارد زیر را توصیه می کنیم: – ماسک خود را فقط در صورت لزوم با غوطه ور کردن آن در آب بشویید – از استفاده از شلنگ محکم برای پاشیدن آب در داخل لنزها خودداری کنید. – ماسک خود را بعد از هر تمرین در جعبه خود نگه دارید تا از آسیب دیدن لنزهای داخلی و خراش روی لنزهای خارجی جلوگیری کنید – از قرار گرفتن در معرض دمای 60 درجه سانتیگراد و بالاتر اجتناب کنید.
رنگ شیشه ها: رنگ پنجره ها کاملاً با محل تمرین و سطح نور خورشید مطابقت دارد. اگر خارج از آب یا در استخری با نور بالا تمرین می کنید، لنزهای دودی را انتخاب کنید تا از خیره شدن چشمانتان جلوگیری کنید. اگر مثلاً در استخر، در تاریکی یا عصرهای زمستانی تمرین می کنید، لنزهای شفاف رنگی را انتخاب کنید.
محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: مطابق با استاندارد Q/BT 4734 – 2014، تمامی عینک های آفتابی نبایجی بدون در نظر گرفتن رنگ لنز، در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کنند. نگاه مستقیم به خورشید خطرناک است و به طور غیر قابل برگشتی به لنز چشم شما آسیب می رساند.

Nabaiji Yüzücü Gözlüğü – L Boy – Siyah / Mavi – 500 Active | عینک شنا نبایجی – سایز L – مشکی / آبی – 500 اکتیو

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

121606

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال Decathlon 121606” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد