ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال Decathlon 336314

Decathlon

2,330,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال کد کالا : 336314

رنگ: خاکستری مروارید/خاکستری روشن مزایای محصول میدان دید: میدان دید اندازه‌گیری شده برای اندازه S. سهولت در پوشیدن/درآوردن: بند پارچه‌ای موها را نمی‌کشد. قفسه غواصی یکپارچه. دوام: برای ایمنی شما، شیشه از پلی کربنات ساخته شده و نشکن است. سازگاری با بدنه: به لطف بدنه سیلیکونی آن راحت بوده و آب نشت نمی کند. در اندازه های موجود توصیه می کنیم آن را در مکانی دور از نور نگهداری کنید. دستورالعمل‌های کاربر: در حالی که ماسک روی صورت شما است، از پرش خودداری کنید. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی اندازه های موجود: XS 4 – 6 ساله کودک S 7 – 10 ساله کودک M و L اندازه بزرگسالان
نحوه انتخاب اندازه ماسک مناسب: باید ماسک خود را بدون بند روی صورت خود قرار دهید و در حالی که نفس خود را حبس کرده اید، ماسک را در دستان خود فشار دهید. اگر اثر “کاپ ساکشن” ماسک کاملا به صورت شما می آید، ماسک برای شما مناسب است، در حین داخل آب آب بند بودن را فراهم می کند، اگر برعکس این اتفاق بیفتد، یعنی اگر ماسک به صورت شما نمی خورد و بیفتد. هوا و آب وارد خواهند شد، بنابراین باید ماسکی با اندازه یا مدل دیگری امتحان کنید.
جلوگیری از تشکیل مه روی ماسک: ماسک جدید: ماسک خود را با مواد شوینده ظرفشویی و آب گرم و با انگشتان خود کاملاً تمیز کنید. از اسفنج استفاده نکنید. قبل از هر بار استفاده، تف به داخل ماسک بریزید، بزاق را با انگشتان خود روی پنجره ها پخش کنید، سپس ماسک را بشویید. برای کاهش مه، صورت خود را خیس کنید تا اختلاف دمای بین پوست و شیشه کاهش یابد. برای از بین بردن کامل مه از اسپری ضد مه استفاده کنید.
سیلیکون: سیلیکون ماده ای بسیار نرم است. بدنه سیلیکونی به خوبی روی صورت می‌نشیند و آب‌بندی را فراهم می‌کند.
شیشه پلی کربنات: شیشه پلی کربنات نشکن است. با این حال، قابل کشیدن است.
تایید محصول: این ماسک با الزامات ایمنی استاندارد اروپایی EN 16805:2015 مطابقت دارد. تایید شده توسط INPP (موسسه ملی غواصی حرفه ای).
ابعاد ماسک چقدر است؟ (سایز M): این ماسک دارای 18 سانتی متر عرض، 11 سانتی متر ارتفاع و 8 سانتی متر ضخامت است.

Subea Çocuk Dalış Maskesi – Gri – 100 | ماسک غواصی سوبیا کودکان – خاکستری – 100

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

336314

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ماسک و اسنورکل غواصی دکاتلون اورجینال Decathlon 336314” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد