0

جستجو

سایر محصولات آشپزخانه کمپینگ دکاتلون اورجینال Decathlon 302356

Decathlon

3,890,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سایر محصولات آشپزخانه کمپینگ دکاتلون اورجینال کد کالا : 302356

رنگ: خاکستری تیره مزایای محصول سهولت استفاده: فولاد ضد زنگ گرمایش بسیار موثری را فراهم می کند. جلد گنجانده شده است. 340 گرم سازگاری: برای استفاده در انواع آتش به خصوص آتش چوب مناسب است. دوام: 100% فولاد ضد زنگ. سبک، بادوام و کاربردی حمل آسان: فضای کمی را اشغال می کند و با دسته تاشو به راحتی حمل می شود. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: بطری/بدنه دسته/دسته 100% فولاد ضد زنگ 80% فولاد ضد زنگ، 20% سیلیکون توصیه ذخیره سازی: قبل از نگهداری بشویید و خشک کنید. در جای خشک و تمیز نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: هرگز وقتی خالی است گرم نکنید. اطلاعات فنی ویژگی ها: شما می توانید این کتری 1 لیتری را بدون اینکه خود بسوزانید بلند کنید، به لطف دسته و دهانه بالای آن. درب دسته دار.
توصیه های استفاده: این محصول با قطعات فولادی ضد زنگ در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. برای استفاده در انواع آتش به خصوص آتش چوب مناسب است. با این حال، ساقه ها می توانند بیش از حد گرم شوند که روی آتش چوب گرم شوند. هرگز وقتی خالی است گرم نکنید.
توصیه های مراقبت: قابل شستشو در ماشین لباسشویی. پس از شستشو محصول را خشک کنید.
استفاده اول: قبل از اولین استفاده، تمام قسمت های محصول را با آب زلال بشویید.
اجزا و قوانین: ما فولاد ضد زنگ 18/8 (304) را به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، سهولت استفاده، طول عمر و اثر خنثی در تماس با غذا انتخاب کردیم. همه محصولات و مواد تشکیل دهنده ما با استانداردهای تغذیه ای قابل اجرا مطابقت دارند و در تماس با غذا فاقد بیسفنول A (BPA) هستند.
وزن و ابعاد: وزن: 340 گرم. ابعاد: 10 سانتی متر X 17 سانتی متر ظرفیت: 1 لیتر

Quechua Çaydanlık / Su Isıtıcısı – Paslanmaz Çelik – 1 L – Kamp – Mh500 | قوری کچوا / کتری – فولاد ضد زنگ – 1 لیتر – کمپینگ – Mh500

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

302356

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سایر محصولات آشپزخانه کمپینگ دکاتلون اورجینال Decathlon 302356” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد