کلاه بوکس دکاتلون اورجینال Decathlon 308407

Decathlon

10,050,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کلاه بوکس دکاتلون اورجینال کد کالا : 308407

رنگ: مشکی/قرمز خونی/خاکستری فولادی مزایای محصول محافظت در برابر ضربه: فوم سه چگالی محافظت بهینه را فراهم می کند. پشتیبانی: نوار الاستیک در بالای سر + سیستم بسته شدن نوار چسب با سگک. میدان دید: دهانه های باز در سطح چشم، میدان دید ایده آلی را ارائه می دهند. مقاومت در برابر سایش: پوشش بیرونی پلی اورتان ضخیم دوام بیشتری را فراهم می کند. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پرکننده 66% فوم EVA، 34% فوم پلی اتیلن پوشش بیرونی 50% پنبه، 50% روکش پلی اورتان 100% پلی استر توصیه ذخیره سازی: بعد از هر تمرین کلاه خود را از کیف بدنسازی خود خارج کنید. توصیه می کنیم کلاه ایمنی را در فضای باز بگذارید تا سریعتر خشک شود. دستورالعمل های کاربر: به طور خاص برای بوکس طراحی شده است. توصیه مراقبت: در هوا خشک کنید. اطلاعات فنی چرا باید از کلاه ایمنی استفاده شود؟ : هنرهای رزمی ادراک و شهود شما را بهبود می بخشد. اما حتی اگر یاد بگیرید که از ضربه ها دوری کنید، هرگز نمی توانید کاملاً محافظت شوید. برای اینکه بوکس یک فعالیت لذت بخش باشد، رفتارهای خوب مانند استفاده از تجهیزات حفاظتی را تمرین کنید. بیشتر صدمات در اثر تصادفات (ضربه ناخواسته به سر، مشت نادرست و غیره) رخ می دهد، بنابراین توصیه می کنیم همیشه در هنگام حملات خود از کلاه ایمنی استفاده کنید.
نصب سریع کلاه ایمنی: تیم طراحی ما علاوه بر محافظت خوب، روی یک معیار مورد نیاز برای بوکسورها نیز کار کرد: سهولت استفاده از کلاه ایمنی. ما مفتخریم که این کلاه ایمنی را به شما ارائه می دهیم که می توانید به راحتی، سریع و بدون نیاز به تنظیمات آن را روی آن قرار دهید. پس از آزمایشات آزمایشگاهی، می توان گفت که کلاه ایمنی راحت تر از سایر محافظ های موجود در بازار است.
چگونه کلاه ایمنی را انتخاب کنیم؟ : طبق انتظارات شما سه نوع کلاه ایمنی وجود دارد: – کلاه ایمنی 900 باز که دید بالا و گرمای کمتری را ارائه می دهد و در عین حال محافظت در مناطق اولویت را تضمین می کند. – کلاه ایمنی 500 برای محافظت بیشتر در ناحیه گونه و ناحیه چانه. – 100 کلاه ایمنی که محافظت بهینه از کل صورت را فراهم می کند زیرا از تماس با دستکش حریف جلوگیری می کند.
اندازه کلاه ایمنی چگونه باید انتخاب شود؟ : طول کلاه ایمنی بر حسب سانتی متر بیان می شود. این اندازه گیری با دور سر شما (دور سر در ناحیه پیشانی) مطابقت دارد. نمودار اندازه: ارتفاع M = دور سر 55 – 58 سانتی متر. ارتفاع L = 58 – 61 سانتی متر دور سر.
تجهیزات حفاظت شخصی: این کلاه برای محافظت از شما طراحی شده است. طراحی فوم سه دانسیته محافظت فوق العاده ای در برابر ضربه ایجاد می کند. – جزء نرم داخلی فوم راحتی بیشتری به شما می دهد – جزء فوم میانی سخت تر ضربه ها را جذب می کند – جزء فوم بیرونی نرم ضربات وارده به حریف را کاهش می دهد.

Outshock Boks Kaskı – Yetişkin – Siyah – 500 | کلاه بوکس Outshock – بزرگسال – مشکی – 500

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

308407

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کلاه بوکس دکاتلون اورجینال Decathlon 308407” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد