0

جستجو

دستکش بوکس زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon Everest167371

Decathlon

3,770,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دستکش بوکس زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : Everest167371

رنگ: رنگ گیلاسی/مشکی مزایای محصول ویژگی جذب ضربه: فوم تک چگالی جذب ضربه خوبی را در هنگام ضربه ایجاد می کند. پشتیبانی از مفاصل: فوم آن تا سطح مچ پا پشتیبانی ایده آلی را ارائه می دهد. مقاومت در برابر سایش: با پوشش بیرونی پلی اورتان دوام مطلوبی دارد. تهویه: پارچه مشبک با سوراخ های میکرو برای تهویه داخل دست. Eco-Design: تاثیر CO2 این محصول حداقل 10 درصد کاهش یافته است. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: فوم 100% پلی اورتان پارچه اصلی 60% پلی اتیلن ترفتالات، 40% روکش پلی اورتان 100% پلی استر – نوار چسب بازیافتی 100% پلی آمید پس از هر بار کار، کیسه های پلی آمید را سریعاً خشک کنید. از دستگاه خشک کن دستکش که جداگانه فروخته می شود استفاده کنید. توصیه مراقبت: بعد از هر بار استفاده خشک کنید. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی دستکش ارگونومیک که تفاوت را ایجاد می کند.: به لطف مواد فوم ارگونومیک خود، با انطباق با منحنی های طبیعی دست، کاملاً با دست شما می آید. بنابراین، جزء فوم در تماس دائمی با مفاصل انگشت شما در هنگام ضربه است. این باعث راحتی و جذب ضربه عالی می شود.
چند پیشنهاد برای انتخاب دستکش بوکس: هر دستکش ساختار خاصی دارد. راحتی هر دستکش بسته به احساس دستکش و ساختار دست شما متفاوت است. هر دستکش مزایای خاص خود را دارد. نکته مهم این است که دستکشی را انتخاب کنید که متناسب با شدت تمرین (کم، متوسط، زیاد) و الگوی استفاده شما باشد. با خیال راحت مدل های مختلف را در فروشگاه های ما امتحان کنید.
باند و دستکش داخلی: برای چه استفاده می شود؟: آیا کفش بدون جوراب نمی پوشید؟ در واقع در مورد دستکش بوکس هم همینطور! باند و دستکش داخلی برای تمام تمرینات برای کاهش تحریک، حمایت بهتر و جذب عرق ضروری است.

Outshock Boks Eldiveni 100 – Kırmızı | دستکش بوکس Outshock 100 – قرمز

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

Everest167371

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “دستکش بوکس زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon Everest167371” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد