0

جستجو

صابون جامد تالیا اورجینال Thalia | 8699490313886

Thalia

570,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

صابون جامد تالیا اورجینال | کد کالا : 8699490313886

پوستی شفاف و درخشان با صابون یاس بنفش طبیعی Thalia در انتظار شماست! صابون یاس بنفش طبیعی تالیا برای کمک به پاکسازی پوست، روشن کردن رنگ پوست و دستیابی به ظاهری شفاف با عصاره‌های شدید نیلوفرهای دره تولید شده است. صابون گل موژ طبیعی تالیا که با فرمول تقویت شده با کره شی به طرز شگفت انگیزی پوست را مرطوب می کند، با فوم خامه ای غنی خود، تجربه حمام دلپذیری را ارائه می دهد. زنبق دره که به نام‌های «سوسن دره» و «گل عروس» نیز شناخته می‌شود، فواید زنبق به این موارد محدود نمی‌شود. این گل زیبا علائم پیری مانند چین و چروک روی پوست را به تاخیر انداخته و کاهش می دهد و بازسازی سلولی را تسریع می کند. ضمن اینکه پوست را تغذیه می کند، قرمزی و تحریکات را تسکین می دهد و مویرگ ها را تقویت می کند. از طرفی از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث ضخیم شدن و احیای مو می شود. از جمله کمک های زنبق است که سردرد را تسکین می دهد، افسردگی را از بین می برد، از سلامت قلب و ریه حمایت می کند، ادرار آور است و سنگ کلیه را پاک می کند. گل موگیا همچنین دارای اثرات ضد اسپاسم، استفراغ، آرام بخش، تب بر و ملین است. زنبق به عنوان عضوی از خانواده سوسن، به طور خود به خود در مناطق کوهستانی و جنگلی رشد می کند و گل های کوچک و سفیدش شبیه مروارید است.
بیشتر در کشورهای اروپایی و مدیترانه ای دیده می شود. از طرفی در خانه ها به صورت گل گلدانی نیز یافت می شود. همه اعضای خانواده می توانند با خیال راحت از صابون گل موژ نچرال بیوتی تالیا استفاده کنند که با رایحه معطر خود هم شما را خوشحال می کند و هم به شما آرامش می دهد. به لطف این صابون تست شده درماتولوژی، احساس خواهید کرد که پوستتان تمیزتر و تمیزتر شده است. مشخصات فنی: حاوی مواد مضر برای سلامت انسان مانند چربی حیوانی، سوزاننده و پاراپن نیست. این محصول بر روی حیوانات آزمایش نشده است. روش استفاده: صورت خود را با کف کردن صابون یاس بنفش طبیعی تالیا بشویید، بگذارید دو یا سه دقیقه به صورت ماسک بماند و سپس با آب سرد بشویید. اگر می خواهید در حین حمام از آن استفاده کنید، آن را با آب داغ کف کنید و آن را به تمام بدن و موهای خود بمالید. کمی صبر کنید و با آب گرم بشویید.

Yaşlanma Önlemeye Yardımcı Müge Çiçeği Özlü Doğal Katı Sabun – 150 Gr | صابون جامد طبیعی ضد پیری با عصاره گل زنبق – 150 گرم

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

8699490313886

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “صابون جامد تالیا اورجینال Thalia | 8699490313886” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد