0

جستجو

دمپایی مردانه نایک اورجینال Nike CN9675-600

Nike

5,530,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دمپایی مردانه نایک اورجینال کد کالا : CN9675-600

دمپایی مردانه نایک ویکتوری وان CN9675-600 جزئیات محصول نایک، یکی از محبوب ترین برندهای ورزشی با طراحی های شیک اسپرت و محصولات با کارایی بالا، دارای گروه مردانه با جدیدترین فناوری ها و مواد بادوام، دمپایی مردانه نایک ویکتوری وان اسلاید است که وارد شده است. فصل با جایگزین رنگ های مختلف
این دمپایی با ساختار و تراکم مناسب برای استفاده در ساحل و شهر در روزهای گرم تابستان طراحی شده است. دمپایی مردانه نایک ویکتوری وان اسلاید که با ساختار بسیار سبک و راحت خود ترجیح داده می شوند نیز به دلیل نرم تر و نو بودن مورد قدردانی قرار می گیرند. طراحی Soft Foam Cushioning… آنها دارای ویژگی پاسخ سریع هستند. مدل های دمپایی مردانه Victori One Slide از فوم نرم جدید و فناوری بالشتک مکانیکی استفاده می کنند. دمپایی های مردانه نایک Victori One Slide با ارائه راحتی طولانی مدت، با طراحی زیره کانتور خود کاملاً پا را می گیرند و ارائه راحتی بیشتر طراحی راحت و مفید… دمپایی مردانه نایک Victori One Slide با ویژگی بند پددار مدل های دمپایی استفاده راحت را ارائه می دهد. دمپایی مردانه Victori One Slide که به لطف لبه بالایی خمیده خود راحتی بیشتری را ارائه می دهد، از پا جلوگیری می کند دمپایی مردانه ویکتوری وان اسلاید با استفاده از کفی طرح دار خود با لوگوی نایک Swoosh که به بند اضافه شده است، پا را تثبیت می کند.
ساختار قالبی معمولی، مواد مصنوعی، ویژگی پاسخ سریع، ساختار سبک و نرم، فوم و بالشتک مکانیکی، زیره کانتور و طرح دار، ویژگی بند پددار، آرم نایک Swoosh در بالا.

Victori One Erkek Terlik Cn9675-600 | دمپایی مردانه Victori One Cn9675-600

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

CN9675-600

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “دمپایی مردانه نایک اورجینال Nike CN9675-600” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد