0

جستجو

ست مراقبت از پوست لورآل پاریس اورجینال L’Oreal Paris 36005237756822

L'Oreal Paris

2,470,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از پوست لورآل پاریس اورجینال کد کالا : 36005237756822

کرم روز هیالورون اکسپرت و کرم دور چشم هیالورون اکسپرت با فرمول خود به شما کمک می کند تا مراقبت از پوست موثری داشته باشید که پوست شما را حجیم کرده و علائم پیری را به حداقل می رساند. این محصولات با مرطوب کردن پوست شما و کمک به داشتن ظاهری کامل تر، علائم پیری را به حداقل می رساند. کرم روز و کرم دور چشم موجود در مجموعه مراقبت از پوست ضد پیری، در صورت استفاده منظم و طبق توصیه، نتایج بسیار موثری را به همراه دارد. و در 2 ماه استفاده در مجموع 3 سال عمر می کند و به کاهش علائم پیری کمک می کند. در نتیجه استفاده منظم پوست شما را مرطوب و حجیم می کند.
در محتوای محصول چیست؟
محصول مراقبت از پوست ضد پیری که با 2 غلظت مختلف هیالورونیک اسید به دست آمده است، به پوست نفوذ کرده و پوست را حجیم می کند. از آنجایی که کرمی که در طول روز استفاده می کنید، احساس ناراحتی بر روی پوست شما باقی نمی گذارد، می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و بدون کاهش سرعت به روز خود ادامه دهید. کرم روز تست شده از نظر پوستی حاوی 20 GPF است. با فرمول خود چین و چروک روی پوست را به حداقل می رساند.
برای چه نوع پوستی مناسب است؟
برای انواع پوست اعم از حساس، خشک، مختلط یا چرب مناسب است.
چگونه درخواست شود؟
کرم ضد پیری دور چشم را به آرامی از قسمت داخلی چشم به سمت خارج بمالید. به لطف محصولی که به طور منظم هر روز استفاده می کنید، پوست شما رطوبت شدیدی دریافت می کند و ظاهری جوان تر و درخشان تر خواهد داشت. تفاوت را با محصولاتی که به طور مرتب استفاده می کنید تا پوست خود را مرطوب و صاف تر نشان دهید، احساس خواهید کرد. باید کرم مراقبت از پوست روزانه را با ماساژ دادن ناحیه گردن با حرکات ملایم از پایین به بالا بمالید. به این ترتیب می توانید علائم پیری در ناحیه گردن را به حداقل برسانید. قبل از استفاده باید از تمیز بودن پوست خود مطمئن شوید. با استفاده از محصولاتی که به طور منظم از آنها استفاده کنید، به راحتی می توانید به ظاهر جوان و درخشانی که می خواهید برسید.

Hyaluron Uzmanı Gündüz Kremi & Göz Kremi | کرم روز و کرم دور چشم Hyaluron Expert

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

36005237756822

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از پوست لورآل پاریس اورجینال L’Oreal Paris 36005237756822” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد