0

جستجو

ست مراقبت از پوست لورآل پاریس اورجینال L’Oreal Paris DERLX3GKREM

L'Oreal Paris

3,620,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از پوست لورآل پاریس اورجینال کد کالا : DERLX3GKREM

با Revitalift Laser X3 Family می توانید چین و چروک های پوست خود را کاهش دهید. این محصولات که می توانید از آنها در برابر علائم پیری روی صورت خود استفاده کنید، آزمایشات بالینی مستقل را با موفقیت پشت سر گذاشته و کارایی خود را به اثبات رسانده اند. با توجه به این آزمایشات مشخص شده است که استفاده منظم باعث کاهش علائم پیری می شود.
علائم پیری را به حداقل برسانید
تا زمانی که به طور مرتب از کرم های ضد پیری و ضد چروک استفاده می کنید که می توانند با فرمول خاص خود برای چین و چروک های عمیق نتایج موثری را ارائه دهند، تأثیر آنها را احساس خواهید کرد. این محصولات به شما کمک می کنند تا پوست خود را سفت تر و بدون چین و چروک نشان دهید. شما می توانید با استفاده از کرم Revitalift Laser X3 موجود در ست دور چشم خود پف کردگی را کاهش دهید. درپوش فلزی در نوک محصول به کاهش تورم ناشی از اثر سرما کمک می کند. حاوی Pro-Xylane برای سفت کردن پوست و یکسان کردن رنگ پوست. دور چشم صاف‌تر به نظر می‌رسد، ظاهر پف‌کردگی کاهش می‌یابد و زیر چشم روشن‌تر می‌شود. برای استفاده از کرم ضد پیری و ضد چروک، با استفاده از نوک سرد به طور موثر، از داخل ناحیه دور چشم خود به بیرون ماساژ دهید.
از شر کیسه و پف چشم خلاص شوید
استرس زندگی روزمره و خستگی می تواند باعث ایجاد پف و کیسه های زیر چشم شود. برخی افراد مستقل از این موارد دارای کیسه های زیر چشم و پف هستند. پف و کیسه های زیر چشم باعث ایجاد ظاهری خسته می شود. با محصولاتی که می توانید برای از بین بردن این ظاهر استفاده کنید، می توانید ظاهر سالم تری داشته باشید. سر فلزی محصول هنگام استفاده از آن بر روی پوست خود به دلیل سردی آن حس شادابی را ایجاد می کند. این یک اثر آرامش بخش است و به کاهش ظاهر کیسه های زیر چشم و پف کردن کمک می کند.
چگونه درخواست شود؟
برای از بین بردن پف و پف زیر چشم، می‌توانید با کشیدن دایره‌های دایره‌ای از قسمت داخلی به قسمت بیرونی چشم یا با دنبال کردن یک صفحه، محصول را بمالید. شما می توانید با وارد کردن فشار به پوست با سر فلزی محصول، پف زیر چشم و کیسه های زیر چشم را کاهش دهید. محصول کرم را که می تواند اثرات پیری را بر روی پوست شما کاهش دهد، با ماساژ ملایم روی پوست خود بمالید. شما می توانید با کشیدن پوست خود از پایین به بالا، یک اثر بوتاکس طبیعی ایجاد کنید. این کار هم از افتادگی پوست شما جلوگیری می کند و هم به جذب موثرتر کرم در پوست کمک می کند. با محصول تولید شده برای کاهش چین و چروک های عمیق و خطوط ریز می توانید ظاهری جوان تر داشته باشید و علائم پیری را کاهش دهید. محصولاتی که می‌توانید برای داشتن پوستی سفت‌تر و سفت‌تر استفاده کنید، حاوی Pro-Xylane هستند. به لطف این ماده موجود در آن، به یکسان شدن رنگ پوست شما کمک می کند و از ظاهری خسته جلوگیری می کند. از همان اولین استفاده می توانید به ظاهر صاف پوست خود پی ببرید و از پوستی سفت تر لذت ببرید.

Revitalift Lazer X3 Yaşlanma Karşıtı Göz Kremi 15 ml + Gündüz Kremi 50 ml | کرم دور چشم Revitalift Lazer X3 ضد پیری 15 میلی لیتر + کرم روز 50 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

DERLX3GKREM

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از پوست لورآل پاریس اورجینال L’Oreal Paris DERLX3GKREM” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد