0

جستجو

ست مراقبت از پوست بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-17693

THE BODY SHOP

3,620,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از پوست بادی شاپ اورجینال | کد کالا : D-17693

با کرم بدن Good Night Balmy بدن خود را مرطوب کنید و ذهن خود را قبل از خواب آرام کنید. کرم بدن ما که احساس چسبندگی و چربی به جا نمی گذارد، پوست شما را نرم و لطیف تر می کند و با رطوبت تغذیه می کند، البته تاثیر آن بر روی نواحی خشک مانند پا، آرنج و دست ها نیست. همچنین، اگر از آن به عنوان بخشی از روال خواب 4 مرحله‌ای* ما استفاده کنید، به شما کمک می‌کند 1.8 برابر سریع‌تر بخوابید و کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد تا قوی‌تر از خواب بیدار شوید. این مرطوب کننده معطر و با رایحه گل، 100% طبیعی و زیست تخریب پذیر** اسانس اسطوخودوس از فرانسه، 100% طبیعی و زیست تخریب پذیر** اسانس وتیور از ماداگاسکار، و روغن زیتون ارگانیک Local Fair Trade از ایتالیا است. تهیه شده از 97٪ با منبع طبیعی مواد. همچنین دارای جعبه *** قابل بازیافت ساخته شده از شیشه بازیافتی و درب آلومینیومی است. بنابراین می توانید هم از خواب زیبایی و هم از سیاره زیبای خود لذت ببرید. مقدار مورد نیاز خود را به بدن خواب آلود خود بمالید. پس برای خواب آماده شوید. مرطوب کننده بدن برای انواع پوست مناسب است. رطوبت پوست را تامین می کند. این کمک می کند تا سریعتر به خواب بروید و کیفیت خواب را بهبود بخشد. * از نظر بالینی توسط مرکز شب خوب اروپا اثبات شده است. 97% مواد تشکیل دهنده طبیعی که توسط انجمن وگان تایید شده است. Aqua/Water/Eau,Butyrospermum Parkii Oil/Butyrospermum Parkii (Shea) Oil, Theobroma Cacao Oil/Theobroma Cacao (کاکائو) روغن هسته, گلیسیرین, HelianthusAnnuus Seed Oil/Helianthus Polycerlyernuacyet ل دانه روغن، الکل استریل، کوکو-کاپریلات/کاپرات، موم سبوس اوریزا ساتیوا/ موم سبوس اوریزا ساتیوا (برنج)، کاپریلیک/تری گلیسیرید کاپریک، عطر/عطر، روغن دانه Bertholletia Excelsa، فنوکسی اتانول، سدیم F. خرابه روغن، لینالول، گلیسریل استئارات سیترات، صمغ زانتان، اسید سیتریک، تری سدیم اتیلن دی آمین دیسوکسینات، توکوفرول، کومارین، لیمونن، روغن اسطوخودوس آنگوستیفولیا/روغن اسطوخودوس آنگوستیفولیا (هیدروکسید اسطوخودوس)، فروشنده قیمت فروش محصولی را که شما بررسی کرده اید تعیین می کند.
یک محصول می تواند توسط بیش از یک فروشنده فروخته شود. فروشندگان محصولاتی که توسط بیش از یک فروشنده برای فروش ارائه می‌شوند، با توجه به قیمتی که برای محصول تعیین کرده‌اند، امتیاز فروشنده، وضعیت تحویل، تبلیغات روی محصولات، رایگان بودن یا نبودن محموله‌ها، اینکه آیا محموله‌ها هستند، فهرست می‌شوند. می تواند با یا نه، و اطلاعات موجودی و دسته بندی محصولات تحویل داده شود.
*روال خواب 4 مرحله ای ما ثابت شده است که به شما کمک می کند سریعتر بخوابید و کیفیت خواب را بهبود ببخشید. با شامپو و ژل دوش کف کنید. با کرم بدن ما ماساژ دهید. اسپری بالش را اسپری کنید. مخلوط اسانس را روی نقاط نبض بمالید. **طبق راهنمای قانون مواد مرتبط با کربن OECD 301، در نهایت قابل تجزیه زیستی است. ***تا حد مجاز تاسیسات محلی.

Good Night Balmy Vücut Kremi | کرم بدن بالمی شب بخیر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

D-17693

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از پوست بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-17693” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد