0

جستجو

ست مراقبت از پوست بادی شاپ THE BODY SHOP | D-17228

THE BODY SHOP

4,440,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از پوست بادی شاپ THE BODY SHOP | کد کالا : D-17228

مجموعه هدیه مرطوب کننده و محافظ ویتامین E را به فرد خاص زندگی خود هدیه دهید. این کرم بسیار سبک پوست را مرطوب می کند و از آن در برابر از دست دادن رطوبت محافظت می کند. برای پوست شما خوب است. اما این ست هدیه فقط برای پوست او خوب نیست. از شریک تجارت منصفانه محلی Get Paper Industry (GPI) که جعبه هدیه ما را دست ساز ساخته است، پشتیبانی می کند. رادا لاما در واحد تکمیل کار می کند و نزدیک به 30 سال در GPI کار کرده است. به عنوان یک مادر مجرد با دو دختر، درآمد ثابت او از GPI به او این امکان را داده است که از فرزندانش در طول تحصیل حمایت کرده و آنها را از نظر مالی و اقتصادی توانمند کند. کشف کنید که چگونه از جوامع حمایت می کنیم و برای جهانی عادلانه تر و زیباتر می جنگیم. کرم مرطوب کننده ویتامین E 50 میلی لیتر
اسپری صورت ژل شاداب کننده ویتامین E 57 میلی لیتر
کرم مرطوب کننده ویتامین E آبی/آب/ادو، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسیرین، بوتیلن گلیکول، ستیل الکل، گلیسریل استئارات، PEG-100 استئارات، ستیل استرها، میریستیل میریستات، فنوکسی اتانول، کاپریلول بوسیله گلیکول عطر/رایحه، سدیم استئاروئیل گلوتامات، تری سدیم اتیلن دی آمین دیسوکسینات، سدیم هیدروکسید، هیالورونات سدیم، بنزیل بنزوات، بنزیل الکل، ژرانیول، لینالول، لیمونن، هیدروکسی سیترونلال، آلفاون-ایسیترونلول، آلفاون-ایسوسیترونلال، آلفاون-ایسوسیترونل-19، 1/10/10/10، 1/10/10/10 اسپری ژل صورت آبی/آب/ادو، پروپاندیول، بوتیلن گلیکول، گلیسیرین، زایلیتیل گلوکوزید، پلی سوربات 20، آنهیدروکسیلیتول، فنوکسیلیتول، کلرفنزین، کلکلانیوم گلیکولوم، Rubus Idaeus Juice/Rubus Idaeus Juice/Rubus Idaeus Juice/Rustomine. بنزوات، بنزیل الکل، ژرانیول، لینالول، اسید سیتریک، بنزوات سدیم، لیمو ننه، سوربات پتاسیم، هیدروکسی سیترونلال، آلفا ایزومتیل یونون.
حداکثر 9 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 9 واحد را لغو کند.

Nemlendirici Ve Koruyucu Vitamin E Hediye Seti | ست هدیه مرطوب کننده و محافظ ویتامین E

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

D-17228

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از پوست بادی شاپ THE BODY SHOP | D-17228” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد