0

جستجو

ست مراقبت از پوست زنانه – مردانه الیزابت آردن اورجینال Elizabeth Arden 5002500068

Elizabeth Arden

19,910,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از پوست زنانه – مردانه الیزابت آردن اورجینال کد کالا : 5002500068

توضیحات محصول: Prevage Renewing Cure 4×10 ml: با این درمان ویژه شاهد تحول پوست خود در عرض چند هفته باشید. پوستی که به وضوح صاف تر، روشن تر و شاداب تر به نظر می رسد. به لطف این درمان فشرده ویژه که می توانید به مدت 4 هفته در خانه استفاده کنید، پوست شما بسیار قوی تر شده و از آنتی اکسیدان ها محافظت می شود. هفته اول: درخشندگی و شفافیت پوست شما باز خواهد گشت. هفته 2: خطوط ریز و منافذ به وضوح ناپدید می شوند. هفته 3: خطوط عمیق به وضوح کاهش می یابد. هفته چهارم: رنگ پوست یکسان می شود و پوست شما شاداب تر به نظر می رسد. از نظر بالینی و پوستی تست شده است.
محتویات محصول: با اسیدهای هیدرولیکی بر روی پوست شما اثر لایه برداری دارد و سطح پوست را بازسازی می کند. با ایدبنون از آلودگی محیط زیست محافظت می کند.
اطلاعات میلی لیتر: 4 x 10 میلی لیتر
روش مصرف: عصرها به مدت 28 روز روی پوست تمیز خود بمالید. در روز اول با بطری فاز 1 شروع کنید. ابتدا پمپ بطری را فشار دهید و اجازه دهید ایدبنون داخل بطری جریان یابد. بطری را تکان دهید تا مخلوط شود. پمپ را بردارید و آن را با قطره چکان جایگزین کنید. یک قطره کامل از محصول را در دست خود بردارید و آن را به تمام صورت به استثنای ناحیه چشم بمالید و قبل از استفاده از محصول دیگر بگذارید 20 دقیقه بماند. اجازه دهید این محصول تمام شب روی صورت شما بماند. از هر بطری به مدت 7 روز متوالی استفاده کنید.
کد کالا: 5002500068

Cilt Bakım Seti | ست مراقبت از پوست

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

5002500068

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از پوست زنانه – مردانه الیزابت آردن اورجینال Elizabeth Arden 5002500068” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد