0

جستجو

ژل و کرم دوش زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 331530

Decathlon

1,630,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ژل و کرم دوش زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 331530

مزایای محصول کاهش بوی کلر: بوی کلر را به لطف ترکیب ضد کلرامین از بین می برد. تطبیق پذیری: ژل دوش 2 در 1 مناسب برای مو و بدن. خاصیت مرطوب کنندگی: پوست شما را مرطوب می کند و موهای شما را نرم می کند. دستورالعمل استفاده: برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست. اطلاعات فنی مخصوصاً برای آب کلردار در استخرها ساخته شده است. : برای استفاده صحیح از ژل دوش 2 در 1 NABAIJI وقت بگذارید، بدن و موهای خود را صابون بزنید، سپس با آب داغ بشویید، این کار باعث از بین رفتن کلرامین هایی می شود که در بیشتر استخرها وجود دارد و باعث بوی کلر می شود.
مبدا: ساخت فرانسه.
2 در 1: می توانید از این ژل دوش برای صورت، بدن و موهای خود استفاده کنید. با خواص مرطوب کنندگی و محافظت از پوست، پوست را مرطوب می کند و موهای شما را تغذیه می کند.
عطر: آب نارگیل و رایحه دریا
اجزای تشکیل دهنده: آب، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، کلرید سدیم، کوکاکامیدوپوریل بتائین، دی سدیم لورت سولفوسوکینات، عطر، بنزوات سدیم، بنزوات سدیم، PEG-40 الی متیل کرویونات، PEG200 هیدروژن اضافه شده گلیسریل پالمات، پلی کواترنیوم-7 کاکائو گلیسریل PEG-7، بوتیلن گلیکول، کره شی، هیدروکسید سدیم
تعهدات کیفیت: Decathlon فراتر از قوانین بین المللی است: ما بیش از 1000 ماده بحث برانگیز (از جمله مختل کننده های غدد درون ریز معروف و برخی از مواد نگهدارنده) را که نمی خواهیم در محصولات خود پیدا کنیم، حتی اگر دارای مجوز در بازار باشند، ممنوع کرده ایم. محصولات ما در فرانسه طراحی و تولید می شوند.
احتیاط در استفاده: از تماس با چشم خودداری کنید. در صورت تماس با چشم، با آب زلال کاملا شستشو دهید.

Nabaiji Duş Jeli – 2’si 1 Arada – Saç Ve Vücut – 250 Ml | ژل دوش نبیجی – 2 در 1 – مو و بدن – 250 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

331530

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ژل و کرم دوش زنانه – مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 331530” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد