0

جستجو

کلاه برت یا بافتنی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 335295

Decathlon

2,160,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کلاه برت یا بافتنی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 335295

رنگ: آلو/فیروزه مزایای محصول عایق حرارتی: برت نوع پرو با آستر قطبی که سر را می پوشاند. شخصی سازی: می توانید نام کودک خود را روی برچسب داخل آن بنویسید. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی آستر 100% اکریلیک 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: قبل از نگهداری محصول در مکانی خشک و دارای تهویه مطمئن شوید که کاملا خشک شده است. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی چگونه می توانم مطمئن شوم که سر نوزادم هنگام سورتمه زدن در برف سرد نمی شود؟ : با روکش پشمی 200 گرم در متر مربع، ضخامت لازم را برای ایجاد یک لایه هوا که دمای بدن کودک شما را حفظ می کند، فراهم می کند.
آیا اندازه لوبیا برای کودک من مناسب است؟ : این باقالی که به دلیل انعطاف پذیری سر کودک شما را گرم نگه می دارد، برای نوزادان 1 تا 3 ساله مناسب است. این مربوط به دور سر 47 – 50 سانتی متر است.
آیا باقالی از سر کودک من نمی لغزد؟ : این باقالی به لطف نوع پرویی خود، در هر شرایطی روی سر کودک شما می ماند. به این ترتیب، سر کودک شما را در تمام فعالیت های زمستانی گرم نگه می دارد!
کجا باید اسم بچه ام را روی باقلا بنویسم؟ : روی برچسب قسمتی وجود دارد که می توانید نام فرزندتان را بنویسید. یک ویژگی مفید برای اینکه بتوانید به راحتی کلاهک را در مهد کودک یا مدرسه اسکی پیدا کنید!

Wedze Bebek Kayak / Kızak Beresi – Mor / Turkuaz – Warm | Wedze Baby Ski / Sled Beanie – بنفش / فیروزه ای – گرم

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

335295

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کلاه برت یا بافتنی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 335295” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد