0

جستجو

شامپو زنانه بیوکسین اورجینال Bioxcin Egem8888

Bioxcin

1,950,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شامپو زنانه بیوکسین اورجینال کد کالا : Egem8888

شامپو سیر سیاه بایوکسین شامپو سیر سیاه بایوکسین حاوی 100% عصاره سیر سیاه* مواد فعال غنی است که با داشتن اثرات متعدد مراقبت کاملی از موها می کند.
به موها حجم، شادابی و درخشندگی می بخشد. شامپو سیر سیاه بیوکسین با سیر سیاه و ترکیبات B11 BIOCOMPLEX از ریزش مو جلوگیری می کند.
به موها حجم، شادابی و درخشندگی می بخشد. با استفاده از پپتیدهای فعال زیستی، موها را ضخیم‌تر و براق‌تر نشان می‌دهد. با فرمول بدون SLES/SLS، مراقبت پاک‌کننده‌تری را برای موها فراهم می‌کند. BIO-ACTIV PEPTIDES فرمولی متشکل از 18 اسید آمینه و غنی شده با پپتیدهای نگهدارنده مو است. این ماده معادل پپتیدهای موجود در موهای انسان فعال است و حاوی پپتیدهای خاصی از لایه های قشر و کوتیکول است. BIOCOMPLEX B11 با تغذیه مو با BIOCOMPLEX B11 موجود در آن از ریزش مو جلوگیری می کند. • حاوی فلاونوئیدها، ویتامین ها و مواد معدنی است. • ویتامین ها (A، B1، B2، B5، B9): به تقویت تارهای مو کمک می کند. • مواد معدنی (مس، روی، آهن، کلسیم): مو را تغذیه می کند. • فلاونوئیدها (کمفرول، آپیژنین، میریستین): از تارهای مو در برابر آسیب محافظت می کند. • اسیدهای چرب غیر اشباع (امگا-6، امگا-9): موثر در برابر ریزش مو. BIO-ACTIV PEPTIDES فرمولی متشکل از 18 اسید آمینه و غنی شده با پپتیدهای نگهدارنده مو است. این ماده معادل پپتیدهای موجود در موهای انسان فعال است و حاوی پپتیدهای خاصی از لایه های قشر و کوتیکول است. عصاره سیر سیاه عصاره سیر سیاه موجود در آن در برابر ریزش مو موثر است. موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و به موها شادابی و درخشندگی می بخشد. کراتین (کراتین هیدروکسی پروپیل هیدرولیز شده لاوردیمونیوم (KERESTORETM2.0) کراتین هیدروکسی پروپیل هیدرولیز شده لاوردیمونیوم در مراقبت از مو استفاده می شود
این به باز شدن موها کمک می کند و همچنین به ترمیم هدفمند آسیب دیده ترین مناطق سطح مو کمک می کند. ویتامین B3 (نیاسین آمید) استفاده از نیاسینامید اثرات مثبتی بر روی قسمت پوست از نظر بافت همبند و اجزای ماتریکس ژل دارد. عصاره پیچک (HEDERA HELIX) عصاره پیچک نیز به رشد سالم مو کمک می کند. عسل (مل) عسل دارای خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی و تغذیه کننده پوست برای پوست است. همچنین مطالعاتی در مورد عملکردهای ضد التهابی و پری بیوتیکی عسل وجود دارد.

Bıoxcın Siyah Sarımsaklı Şampuan 3 Al 2 Öde 2’li Paket | شامپو سیر سیاه Bioxcin خرید 3 عددی به ازای 2 بسته 2 عددی

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

Egem8888

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شامپو زنانه بیوکسین اورجینال Bioxcin Egem8888” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد