0

جستجو

شامپو زنانه کراستاز اورجینال Kerastase E2678600

Kerastase

6,020,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شامپو زنانه کراستاز اورجینال کد کالا : E2678600

Bain Extentioniste شامپویی است که به رشد موها از ریشه تا نوک کمک می کند. تارهای مو را که مستعد شکستن هستند بازسازی می کند و از رشد قوی تارهای مو محافظت می کند. این شامپو تصفیه کننده با کمپلکس کراتین R، که به طور ویژه برای بازسازی ساختار انعطاف پذیر مو ایجاد شده است، و اسید آمینه تورین که از پوست سر سالم پشتیبانی می کند، غنی شده است.
موها به طور کامل تمیز می شوند تا سالم تر و قوی تر شوند. ترکیبات اصلی کراتین R: یک کمپلکس ویژه متشکل از کراتین و سرامید است. کراتین یک اسید آمینه است که تارهای مو را بازسازی می کند و سرامید یک مولکول روغن مانند است که با بازآفرینی پروتئین های بین سلولی مو را بهبود می بخشد.
تورین: این یک اسید آمینه است که از مو و پوست سر محافظت می کند. از پوست سر سالم و شاداب پشتیبانی می کند. پیشنهاد استفاده: موها را با مقداری آب خیس کنید. ابتدا حمام مو را فقط تا انتها و طول ها بمالید. با ماساژ از انتهای مو به سمت بالا پخش کنید تا کف کند. سپس از پایین مو به سمت بالا حرکت کرده و محصول را به سمت ریشه پخش کنید. کاملاً بشویید و روال را با استفاده از Fondant Extentioniste ادامه دهید.
اندازه: 250 میلی لیتر نوع پوست: رنگ شده/ برجسته هدف استفاده: تقویت جنسیت: UNISEX گروه سنی: یونیسکس

Resistance Bain Extentioniste Daha Sağlıklı Uzayan Güçlü Saçlar Için Onarıcı Şampuan | شامپو ترمیم کننده Resistance Bain Extentioniste برای موهای سالم تر و قوی تر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

E2678600

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شامپو زنانه کراستاز اورجینال Kerastase E2678600” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد