0

جستجو

شامپو زنانه الیدور Elidor | 8683130012840

Elidor

900,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول311060476

شامپو زنانه الیدور Elidor | کد کالا : 8683130012840

ترکیبات کلاژن جدید الیدور را کشف کنید! اکنون موهای شما با شامپو 350 میلی لیتری بدون سولفات و سیلیکون Always Young Elidor Collagen Blends بسیار قوی تر شده است! نیاسینامید، معروف به ویژگی محافظتی و کلاژن، معجزه مراقبت از پوست که به دلیل خاصیت تقویت کننده اش شناخته می شود، در این فرمول غنی گرد هم آمده اند که با تأثیر عمیق در موهای شما، با محتوای مغذی موهای شما را ترمیم می کند. نیاسینامید موجود در شامپو نوعی ویتامین B3 (نیاسین) است که نقش مهمی در متابولیسم انرژی و سلامت سلول ها تایید می کند. نیاسینامید برای محافظت از موهای شما در برابر عوامل خارجی با ویژگی محافظتی خود شناخته شده است. از طرف دیگر کلاژن به عنوان پروتئینی شناخته می شود که به دلیل خاصیت تقویتی با ساختار دادن به بافت ها شناخته می شود. این پروتئین موهای شما را تغذیه می کند و آن را قوی تر و سالم تر می کند. با فرمول غنی شده با کلاژن و نیاسینامید، شامپوی الیدور کلاژن ترمیم کننده و ضد ساییدگی همیشه جوان* بدون سولفات و سیلیکون هر تار از موهای شما را به صورت جداگانه ترمیم می کند و نرمی را ایجاد می کند. با نفوذ ظریف به موهای شما با ساختار بدون سولفات و سیلیکون خود مراقبت ملایمی را ارائه می دهد. با عملکرد فوق العاده کف کننده موهای شما را ترمیم می کند و محافظت موثری در برابر سایش و پارگی ایجاد می کند. تارهای موی شما که به دلیل عوامل محیطی ضعیف و ساییده شده اند، اکنون بسیار قوی تر شده اند! با فرمول قدرتمند شامپوی Elidor Collagen Blends Always Young بدون سولفات و بدون سیلیکون، اجازه می دهد موهای آسیب دیده در طول عجله های روزانه ترمیم شوند، در برابر سایش استحکام پیدا کنند و با ظاهر پر جنب و جوش خود شما را منعکس کنند!* ما به روش خود آماده هستیم، موهای ما هم! *وقتی شامپو و نرم کننده با هم استفاده می شود. ترکیبات: آب، سدیم C14-16 الفین سولفونات، کوکامیدوپروپیل بتائین، کلرید سدیم، پرفیوم، اسید سیتریک، بنزوات سدیم، گلیکول دیستئارات، پلی کواترنیوم-10، PPG-9، Laureth-4، سدیم هیدروکسید، دی سدیم اسید EDTA، الکل ایزوپروپیل، استات سدیم، کلاژن هیدرولیز شده، نیاسینامید، لینالول. اطلاعات ایمنی: •در جای خشک و خنک نگهداری شود. •دور از دسترس کودکان نگه دارید. • برای استفاده خارجی. طرز تهیه: در دست بریزید، به طور یکنواخت روی موها بمالید، کف را ماساژ دهید و کاملا آبکشی کنید. در صورت تماس با چشم، با آب فراوان شستشو دهید. در مورد استفاده از آن با نرم کننده موی فوق العاده Always Young Elidor Collagen Blends برای نتایج بهتر چطور؟
حداکثر 5 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های بیش از 5 واحد را لغو کند.

Collagen Blends Sülfatsız Saç Bakım Şampuanı Always Young Onarıcı ve Yıpranma Karşıtı 350 ml | شامپو مراقبت از موی بدون سولفات کلاژن ترکیبی Always Young ترمیم کننده و ضد سایش 350 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

8683130012840

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شامپو زنانه الیدور Elidor | 8683130012840” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد